Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf R Touch: Така изглежда кокпитът на бъдещето

07.01.2015 14:24

Моделът е оборудван с американски агрегат от Golf R с мощност 292 к.с.

Volkswagen представи бъдещето на автомобилния интерфейс на изложението CES 2015 в Лас Вегас с Golf R Touch. На фокус е интуитивно управление, включително с жестове.

VW Golf R Touch с Active Info Display

VW Golf R Touch е оборудван общо с три дисплея. 12,8-инчов сензорен екран за информационно-развлекателната система с резолюция от 2560 х 1700 пиксела съставлява централния управляващ блок. По-долу е разположен 8-инчов екран за обратна връзка с резолюция от 800 х 480 пиксела. Той позволява управление функциите на автомобила, климатика и фонотека. Третият екран е изцяло дигитален  на базата на „Virtual Cockpit” от Audi. Във VW наричат 12,3-инчовите дигитални инструменти „Active Info Display”. Те разполагат с резолюция от 1920 х 720 пиксела.

Покривът се отворя с един жест на ръката

Като връхна точка VW инсталира в Golf R Touch нови обслужващи елементи. За пример дават модула на покрива. Когато ръката се приближи, се появява икона, при докосване на повърхността, успоредно на големия сензорен екран се отваря съответно меню. С един жест като забърсване водачът може да отвори или да затвори люка на покрива. Подобно функционира и настройката на седалките или отварянето на страничния прозорец. Разбира се, дори и сензорният екран все още може да се управлява конвенционално с докосване.

Непосредствено под големия дисплей VW е интегрирал малък сензорен плъзгач, който трябва да замени класическия бутон. Плъзгачът със сензори за близост и LED осветление позволява да бъде контролирана силата на звука. При това системата разпознава броя на пръстите на ръцете. С един пръст се настройва силата на звука на аудиосистемата, с два пръста настройват силата на звука на навигацията и с три пръста - силата на звука на телефона. Освен това могат да се правят допълнителни настройки на звука или на осветлението.

VW Golf R Touch на CES с 292 к.с.

Дисплеят на кокпита позволява да бъде настроен съобразно желанията. Класическата визия представя оборотомера и скоростомера като дигитални циферблати отдясно и отляво на дисплея. В ново, по-голямо експониране, кокпитът показва например картата на навигационната система. Вместо оборотомера може да бъде показана информация за трафика или информация от бордовия компютър.

8-инчовият екран, разположен в долната централна конзола, управлява чрез сензорни полета климатика, фонотеката и функциите на автомобила. Кулминацията: Преминаването през полетата е осезаемо, полетата сами осъществяват обратна връзка и разпознават дори силата на натиска.
За истинското движение на VW Golf R Touch отговаря двигателят. Моделът е оборудван с американски агрегат от Golf R с мощност 292 к.с. Този двигател може също да бъде предварително конфигуриран с виртуален тест драйв. VW нарича  специалната функция „Race-Inszenierung” специалната функция, която може да се активира чрез докосване на екрана. При ускоряване звукът на двигателя се предава по високоговорителите, пътуването се проектира на екрана и показва всички данни за автомобила на дисплея на кокпита. Вибрациите на окачването се предават на седалките, а светлината на интериора може да се контролира.

Коментари
comments powered by Disqus