Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW ID.4 Pro 4-Motion: Това е малкият GTX

13.06.2022 17:42

Втори вариант на ID.4 с двойно предаване; мощността му е 265 к.с.

Volkswagen предлага втора версия на ID.4 със задвижване на четерите колела, позиционирана под GTX. ID.4 Pro 4-Motion вече може да бъде поръчан.

Новата версия на ID.4 е допълнение към топмодела ID.4 GTX със задвижване на всички колела и е базирана на линията Pro Performance. Според Зилке Багшик, отговорна за продажбите и маркетинга на семейството ID., "ние отговаряме на желанието на клиентите и на търсенето на още един модел със задвижване на четирите колела."

VW ID.4 Pro 4-Motion с 265 к.с

ID.4 Pro 4-Motion е снабден с втори електродвигател на предния мост и благодарение на него разполага със системна мощност от 195 кВт (265 к.с.). Задният синхронен електромотор с мощност 150 кВт поема основната задача по задвижването на автомобила. Конструиран е с импулсно управляван инвертор и едностепенна скоростна кутия и е разположен успоредно на задния мост. На предния мост работи асинхронен двигател, също с импулсен инвертор, с мощност 80 кВт. Той действа като временно доускоряващ агрегат в продължение на 30 секунди.

Спринтът от нула до 100 км/ч отнема 6,9 секунди, докато при GTX същото упражнение трае 6,2 секунди. Максималната скорост е ограничена до 180 км/ч. Захранван от 77-киловатчасова батерия (нето), вторият ID.4 с двойно предаване има пробег от 517 километра (WLTP; GTX: 480 км). Както и при другите модели от серията, максималната мощност на зареждане е 135 кВт, така че акумулаторът се зарежда от пет до 80 процента за 36 минути. Както всички ID.4, Pro 4-Motion също е базиран на модулния комплект за електрически конструкции (MEB) на Volkswagen. Размерите остават същите – както и обемът на багажника от 543 до 1575 литра.

Ценита на ID.4 Pro 4-Motion в Германия започват от 49 020 евро. За сравнение: GTX с 299 к.с. фигурира в ценоразписа срещу 50 415 евро.

P.S. Във фотогалерията ви показваме VW ID.4 GTX.

 

Текст: Холгер Витих 
Снимки: Volkswagen

Коментари
comments powered by Disqus