Prior Design работи върху новия VW ID. Buzz и показва първите чернови. Проектът набира скорост, в процес на подготовка е комплект за разширяване на каросерията.
Едва излязъл на пазара, вече попада под ножа, поне виртуално: ID. Buzz не е тема само за феновете на Volkswagen „Були“; съответните фирми за тунинг също се готвят за извънреден труд с електрическия култов ван. Сред тях е Prior Design, известен с отдела "Extra Wide". Със снимки и видео тунерите от Камп-Линтфорт (провинция Северен Рейн-Вестфалия) предлагат перспективен поглед към онова, което подготвят.
След това първо съобщение сега Prior Design уточнява плановете си. Комплектът за широк корпус би трябвало да се появи в показаната форма, ако достатъчен брой заинтересовани клиенти направят поръчка. На това се надява най-вече Том Белцек: за 18-годишния син на шефа на Prior Андреас Белцек проектът за дизайн е първа самостоятелна работа. Очевидно тя е подействала на Белцек Старши толкова убедително, че в допълнение към обучението си като специалист по търговия с автомобили младежът в бъдеще ще отговаря за целия стайлинг на електрически автомобили в Prior.
Първа творба: Том Белцек, син на шефа на Prior Андреас Белцек, отговоря за Widebody комплекта за ID. Buzz, а в бъдеще и за всички проекти за стайлинг на електрически автомобили.
В Prior виждат спешна нужда от намеса още в предната част, чийто подобен на решетка дизайн получава нелицеприятна оценка в първия промоционален видеоклип в YouTube. Решението на Prior е тъмна, контрастираща гигантска решетка, оградена от странични рамки и като завършек, с подходящо оформен долен спойлер с допълнителен ръб. Предните сензори на ID. Buzz са настанени в осмоъгълна ниша в решетката.
Серийните джанти на ID. Buzz също не будят симпатии в Камп-Линтфорт, което впрочем ни би учудило никого в този бранш. Отговорът на това са колелата с голям формат от Rotiform, обути с извънредно ниски свръхшироки гуми. Те са почти изцяло покрити с вентилиращи тасове Rotiform Aerodiscs и са боядисани в бяло. В хармония с тях са оформени и страничните прагове, които получават малки перки отзад и биват изтеглени надолу.
Тунерите са пипнали и задната част. Горният дял е индивидуализиран със спойлер на ръба на покрива, надвесен над серийната рамка на задното стъкло. Надолу една прикрепена престилка в стил на дифузор ще завърши целия ансамбъл и ще сведе до минимум просвета. В снижаването на каросерията участва и винтово окачване KW.