Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Jetta: На Стария континент

27.10.2010 10:45

VW представи официалните технически характеристики на европейската Jetta. Моделът дебютира това лято в САЩ.

Разликите между европейската и американската версия на Jetta са в гамата двигатели и нивото на оборудване, като в това отношение предимството е за Стария континент. За сметка на това обаче цената определено е в полза на САЩ, тъй като в Германия новият модел ще се предлага за минимум 20 900 евро.

В Европа Jetta ще получи шест двигателя, четири от които са нови за модела. Два от тях са комън рейл турбодизели. 1.6-литровият TDI генерира 105 к.с. и 250 Нм, които са достатъчни единствено за ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,7 секунди и максимална скорост от 190 км/ч. За сметка на това обаче при версията BlueMotion разходът може да бъде сведен до 4,2 литра при 109 г/км CO2. Значително по-популярен обаче ще бъде двулитровият TDI със 140 к.с. и 320 Нм, тъй като при него класическият спринт се изпълнява за далеч по-нормалните 9,5 секунди, а максималната скорост достига 210 км/ч. Въпреки това разходът остава в твърде приемливи граници – 4,8 литра дизел за 100 км пробег.

Другите две нови попълнения са бензиновите TSI мотори, които разполагат с работен обем от 1,2 л и 1,4 л и мощност съответно от 105 (175 Нм) и 160 к.с. (240 Нм). При първата версия ускорението от 0 до 100 км/ч е постижимо при налични 10,9 секунди (5,3 литра среден разход при BlueMotion), докато при втората са необходими 8,3 (6,3 литра среден разход). Автомобилът може да бъде поръчан и с два от познатите TSI агрегати на VW – 1,4-литров със 122 к.с. (200 Нм) и двулитров с 200 к.с (280 Нм). Докато при първия динамичните характеристики не са особено впечатляващи – ускорение от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост от 202 км/ч, то при двулитровия TSI, който ще бъде и върхов за модела, показателите не са за пренебрегване – съответно 7,5 секунди и 236 км/ч. Въпреки това разликите в разхода за пренебрежимо малки - 6,2 срещу 6,9 литра.

BlueMotion пакетът ще се предлага само за 1,6-литровия TDI и за 1,2-литровия TSI. DSG трансмисията пък попада в списъка с опциите за моделите от 1.4 TSI включително и нагоре. Нивата на оборудване са три Trendline, Comfortline и Highline, като при базовото са включени 16-цолови колела (стоманени), мигачи, интегрирани в огледалата, климатична система, мултифункционален дисплей и регулиране на шофьорската седалка по височина.

Европейския вариант на Jetta ще може да се похвали с четириточково многозвенно окачване за задната ос срещу архитектурата с торсионна греда за американската версия, както и със стандартно електрохидравлично сервоуправление.

Коментари
comments powered by Disqus