Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW NILS: Какво ни очаква през 2030!

02.09.2011 14:59 2
2
2571890125

VW ще представи визията си за градската мобилност през 2030 г. с електромобила NILS по време на автосалона във Франкфурт. Прототипът е задвижван от малък електромотор с 25 кВт максимална мощност.

NILS е „единствено тренировка на сухо“, но същевременно е и „много реалистично предложение“ за градската мобилност през 2030 г., обясняват от компанията. Той е резултат на пространния анализ, направен от отдела за проучвания на VW групата, и е съобразен с бъдещите изисквания на индивидуалния транспорт, защото според екипа на немската марка 90% от работещите пътуват сами в своя автомобил от дома към офиса и обратно, а 73,9% от тях не надхвърлят 25 километра пробег дневно.

Конфигурацията на NILS е като на едноместните формули – единствената седалка е разположена в средата, а силовият тракт – в задната част. Самоносещата каросерия е изработена от алуминий, като това е една от причините общото тегло на прототипа да не надхвърля 460 кг.

Габаритите на NILS са 3040 х 1390 х 1200 мм, което го прави най-малкият представител на VW. За сравнение новият up! е 3540 х 1640 х 1480 мм. Въпреки скромните си размери прототипът отговаря на всички съвременни изисквания по отношение на сигурността и контактува с асфалтовата настилка посредством 17-цолови колела. За да се улесни достъпа на водача към салона пък, NILS разполага с отварящи се нагоре врати. „Малкото, но практично багажно отделение“ е разположено над силовия тракт в задната част.

Задвижващите колела на NILS са задните, като тягата за тях се осигурява от малък електромотор, чиято стандартна мощност е 15 кВт (20 к.с.), а въртящ момент – 130 Нм. При необходимост той може да достигне пикови стойности от 25 кВт (34 к.с.), които са достатъчни, за да ускорят мъника от 0 до 100 км/ч за 11 секунди и да му гарантират максимална скорост от 130 км/ч. Литиево-йонната батерия на NILS има капацитет от 5,3 кВт/ч, което при икономичен стил на шофиране може да бъде достатъчно за 65 км пробег.

NILS няма серво, тъй като купето е достатъчно леко и „се кара като истински спортен автомобил. За сметка на това обаче инженерите на VW не са пропуснали ESP системата и тази за автоматичен контрол на дистанцията и за аварийно спиране. Окачването е с двойни напречни носачи както за предната, така и за задната ос.

Проектът VW NILS е спонсориран от немското Федерално министерство на транспорта. На този етап няма информация за бъдещето му развитие.

Коментари

admin
Защото сме допуснали техническа грешка. Благодарим за корекцията :-)

Анонимен
Защо в заглавието е 2013г., а се говори за 2030г.

comments powered by Disqus