Съобщението на американския Volkswagen за ребрандиране е маркетингов трик
Volkswagen заяви, че ще промени името на американските си операции на Voltswagen of America в опит да подчертае своите електрически амбиции - но информация показва, че съобщението е маркетингов трик.
Новините за превключването на име за първи път изтекоха в понеделник и бяха потвърдени в официално изявление от фирмата (днес). Преди VW да потвърди този ход, имаше предположения, че това е първоаприлска шега. Позовавайки се на три източника, Reuters вече съобщи, че промяната на името е рекламен трик, а американският Voltswagen трябва да обяви днес (сряда), че няма да се ребрандира.
Според съобщението ребрандирането на Voltswagen of America ще бъде придобито от май 2021 г. и ще включва нови насоки за марката и редизайн на уебсайта на Volkswagen в САЩ.
„Може да променяме„ K “с „ T “, но това, което не променяме, е ангажиментът на марката да прави най-добрите в класа автомобили за шофьори и хора навсякъде“, каза Скот Кео, президент и главен изпълнителен директор на Voltswagen of America. „Идеята за„ автомобил на хората “е самата тъкан на нашето същество. От началото на нашето преминаване към електрическо бъдеще казахме, че ще изграждаме електромобили за милиони, а не само за милионери. "
В съобщението Voltswagen заяви, че всеки електрически VW ше се отличава, докато автомобилите с двигатели с вътрешно горене ще се придържат към текущата емблема на VW. По-нататъшното разграничаване ще бъде отразено в цветовата схема: на електрическите автомобили буквите ще се показват на светлосин фон, но автомобилите с ДВГще запазят съществуващото лого на тъмносин фон.
Говорител на VW UK заяви, че не се планира промяна на името в Обединеното кралство, където автомобилите ще продължат да следват номенклатурата на Volkswagen ID, която в момента се използва на последните ID 3 и ID 4.
Американското съобщение идва на фона на значителни инвестиции в електрически автомобили от немския производител. Шефът Ралф Брандщатер потвърди наскоро, че компанията планира да пусне поне един нов електромобил годишно и обеща, че повече от 70% от автомобилите, продавани в Европа, ще бъдат напълно електрически до 2030 г. и повече от 50% ще бъдат електромобили в Китай и САЩ.
Освен това VW се ангажира да инвестира 13 млрд. британски лири в цифрови системи и автономни технологии. Освен това планира амбициозно въвеждане на заводи за акумулаторни батерии, шест от които ще бъдат разположени в Европа.