Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat CC: Стъпка в правилната посока

04.11.2011 13:37

VW ще покаже фейслифт версията на Passat CC по време на автомобилния салон в Лос Анджелис. Продажбите на обновения модел ще започнат в началото на следващата година.

Целта на VW при обновяването на Passat CC е да го изведе с една стъпка по-напред към премиум сегмента. Това е и причината за сериозната ревизия на предната и задната част, както и за по-богатото серийно оборудване.

Passat CC ще се предлага с три бензинови двигателя с директно впръскване, съответно с максимална мощност от 160, 210 и 300 к.с. Първите два могат да бъдат поръчани с DSG трансмисията на VW, докато при най-мощната версия тя, както и двойното предаване, са стандартни. Дизелите за Европа са със 140 и 170 к.с. Оборудвани са серийно със старт/стоп и система за рекупериране на спирачната енергия, благодарение на което базовият вариант, когато е куплиран с шестстепенна механична трансмисия, се нуждае от скромните 4,7 литра за 100 км пробег при емисии CO2 от 125 г/км.

Радиаторната решетка с три надлъжни ламели е комбинирана с нови преден капак и биксенонови светлини. Специално фаровете могат да се поръчат с LED габарити, които влизат в списъка с опциите. В долната част на бронята пък впечатление прави и новият въздуховод. За щастие от VW не допускат компромис със стила и запазват печелившата формула с врати без рамки за стъклата, За сметка на това обаче цялата задна част е мащабно ревизирана.

В стандартното оборудване на Passat CC ще влизат двойните накрайници на изпускателната система, 17-цоловите колела, статичните светлини за осветяване на завоя, LED стоповете, системата за автоматично чистене на фаровете, EPS, асистентът при потегляне на наклон и спортната версия на шасито. В интериора пък ще откриете прагове за вратите от неръждаема стомана, хромирани лайстни за превключвателите и вентилационните отвори, а за сигурността на водача ще се грижат системата за отчитане на умората и челните светлини с автоматично преминаване от къси към дълги.

Продажбите на Passat CC стартират още през януари в Германия, а месец по-късно и в останалата част на Европа. 

 

Коментари
comments powered by Disqus