Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Polo R5 срещу Skoda Fabia R5! Или просто Fabia WRC…

08.02.2018 12:01
VW Polo R5 срещу Skoda Fabia R5! Или просто Fabia WRC…

Skoda може да се върне в най-високата категория на Световния рали шампионат

Новото Polo GTI R5 все още очаква официалния си състезателен дебют, но въпреки това екипът на Свен Смеетс вече приема поръчки за следващата година, тъй като VW е продал всички бройки, които ще бъдат произведени през настоящата. Те са петнайсет, като три от тях ще отидат в Австрия при Раймунд Баумшлагер, три – в Белгия, по две – във Финландия и в Италия и по една в Швеция и Португалия. Останалите три ще пропътуват близо 11 000 километра до Парагвай по поръчка на местния вносител Мигел Карисоса.

Интересът към новия автомобил на VW е огромен. Дори Петер Солберг тества Polo GTI R5 в края на януари и призна, че не е изключено да участва с него на рали „Великобритания”. Ако резултатите му са също толкова добри колкото маркетинга на VW, вероятно подготвеният в Хановер автомобил ще окупира голяма част от пазарния дял в категорията. Това неминуемо ще се отрази на продажбите на най-успешния автомобил в R5 – Skoda Fabia, а двете компании са част от една и съща група.

Подобен конфликт обаче може с лекота да бъде избегнат, ако чехите минат едно ниво нагоре и подновят заводската си програма във водещата категория на WRC. На този етап те отричат съществуването на подобен план, но вече не е тайна, че Skoda разширява производствените мощности на моторспорт подразделението си. Същевременно чехите формираха и много силна пилотска линия. Кале Рованпера, който направи зашеметяващ дебют в Европейския рали шампионат, се присъедини към опитния Ян Копецки и шампиона във WRC 2 за 2017 г. Понтус Тидеман. Оле Кристиан Вайби и Юсо Нордгрен също са част от екипа на Skoda, чиято програма явно е в процес на сериозно разрастване.

Популярността на WRC нараства лавинообразно, а групата на VW има свободен ресурс за моторспорт програма, след като извади и Audi, и Porsche от състезанията по издръжливост. Същевременно Skoda мина по периферията на „дизелгейт” и появата на марката в Световния рали шампионат няма да е в конфликт с цялостната политика на групата. А и няма да е в конфликт с частните проекти на VW Motorsport. Не е ли това перфектният сценарий?

Коментари
comments powered by Disqus