VW представи новия Polo във версия седан. Моделът ще се сглобява във фабриката на германците в Калуга, Русия и ще дебютира официално пред публика на автомобилния салон в Москва.
Polo седан логично е по-голям от хечбек версията – 4,38 метра дълъг, 1,7 метра широк и 1,46 метра широк при междуосно разстояние от 2,55 метра. В резултат обемът на багажното отделение и пространството в салона са нараснали осезаемо. Клиренсът също е повишен (с 15 мм), като причината за това вероятно е фактът, че новият модел ще се предлага изключително на пазара в Русия (по-всяка вероятност и в Източна Европа и Турция, където този тип каросерия е предпочитан).
Един-единствен двигател ще работи под капака на Polo седан или поне първоначално, а именно 1,6-литров 16V атмосферен със 105 к.с.. Трансмисията ще бъде петстепенна механична или шестстепенна Tiptronic.
VW Polo седан е подготвен изключително за спецификите на пазара в Русия – както по отношение на пътната инфраструктура, така и по отношение на горивото, като основният акцент е поставен върху надеждността. Същевременно в стандартното оборудване влизат екстри като регулируема по височина седалка на водача, телескопичен волан, онборд компютър, имобилайзер, електрически прозорци и две въздушни възглавници.
Цената на новия модел е фиксирана на 399 000 рубли, което е приблизително 10 400 евро.
анонимен
Защо не и в европа?
анонимен
Не знам за двигателя, но дължината на поло-то е точно колкото на Джета2, Женто и Бора - 4,38м. и широчината е като на Венто :) Представям си следващото поколение колкото Пасат '96 :)))
анонимен
С 16 клапана е спортната версия на стария 1.4, който се използваше за Поло, първата Фабия и т.н. 1.6 МПИ винаги е бил с 8 клапана.
boro
Да, но с 8 клапана. С 16 го има при Golf IV доколкото знам.
анонимен
tozi motor go ima golf 3!!!
анонимен
Този двигател същестува от 2001! При Golf4/Bora и други модели на VW Group не е само за и от Polo.
admin
Техническа грешка - 105 к.с. е коректната цифра. Моторът е от четвърата генерация на Polo.
анонимен
1.6=150ks без турбо!!!