Новият модел е станал по-голям, може би дължината от 4 метра вече е прескочена
Новото Polo VI надмина Golf с 20 см по-голямата си дължината и техника от палитрата на по-големия брат. Дебютът вероятно ще бъде на IAA през септември 2017. Сега го уловихме почти без камуфлаж.
Новото VW Polo (VI) се базира на модулната конструкция (MQB), която по отношение тегло е оптимизирана специално за малкия автомобил. Въпреки това той е станал по-голям, може би 4-те метра са прескочени, много малко. Целта е да се осигури повече пространство за краката в задната част.
Архитектурата MQB дори позволява задвижване на всички колела. Тя може би е подходяща и за малки автомобили, защото с подобни размери и с подобна технология би могъл да бъде и един SUV. Концептуалният автомобил T-Cross Breeze хвърли светлина в Женева, като в същото време представи в Швейцария кабрио с две врати.
По-малко тегло и хибрид във VW Polo VI (2017)
Въпреки това основната версия е доста по-лека: в зависимост от двигателя, Polo VI ще тежи до 70 кг по-малко от своя предшественик (най-малко 1050 кг). Базовият модел с 3-цилиндров бензинов двигател (1,0 литра и 70 к.с.) ще тежи по-малко от един тон. Като по-икономичен двигател, паралелно се предвижда хибрид с 3-цилиндров бензинов двигател и електрическо мотор. Дизелът не липсва от моделната гама, единственият представител е 1,6-литров TDI с SCR катализатори и 90 к.с..
Другите технически характеристики, които ние малко или много вече познаваме от по-високите класове автомобили, защото те постоянно се предлагат срещу допълнително заплащане. Така например, Polo VI разполага с адаптивни амортисьори за комфортно возене. И инфотейнмънт системата също не отстъпва от горния клас. Тя се управлява като смартфон чрез осеминчов сензорен екран. Дори цифровият инструментариум, който дебютира с новото Audi ТТ, само срещу цена от (500 до 600 евро) няма да липсва. На дневен ред е и управлението с жестове, което направи фурор в луксозния седан на BMW.
За каква цена говорим
По-големи размери, техника на Golf, включително опции за двигатели (от новия 1,5-литров със 150 конски сили или 2,0-литровия от GTI) опции на оборудване, всичко това, което емблемата Golf VII (предстои обновявянепрез есента) едва ли може да има във втората част на своя жизнен цикъл, при Polo VI е реалност. Сега за цените, които едва ли имат връзка с тегло и размери: може би дори новият чупи рекорда с 12 600 евро за сегашния модел.