Немският автомобилен производител обяви днес, че ще се насочи още по-усилено към китайския пазар, тъй като продажбите в необятната страна са се увеличили с 9% през март.
От VW обявиха, че през март са продадени 112 466 автомобила при 103 204 за същия период на миналата година. Продажбите през първото четиримесечие са се увеличили с 5,94% до 284 143 автомобила.
Автомобилният пазар в Китай получи силен тласък от февруари поради мерките на правителството, включващи различни данъчни инициативи за автомобилите от ниския клас и субсидии за купувачите на автомобили в провинциалните райони.
Изпълнителният директор на VW Group China Винфред Вахланд каза, че компанията е силно облагодетелствана от ръста в продажбите. “Развитието на автомобилния пазар в Китай през първото четиримесечие надмина нашите очаквания”, добавя той.
Вахланд коментира, че компанията е ревизирала своите прогнози за продажбите на китайския пазар през настоящата година и в тази връзка е увеличила годишния си производствен план с 50 000 автомобила.
Основният конкурент на VW в Китай – GM, също обяви ръст в продажбите през март от 24,6% в сравнение със същия период на миналата година, равняващ се на 137 004 автомобила.