Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW спира всички програми освен електрическите

23.11.2019 13:21
VW спира всички програми освен електрическите

Развитието на новия Golf TCR е прекратено преждевременно

VW ще прекрати всички спортни програми, които не са ориентирани предимно към електрическата мобилност. Това ще се отрази най-сериозно върху настоящите клиенти на германците в различните TCR шампионати, тъй като новата спецификация на Golf TCR трябваше да се появи на пазара следващата година.

Sebastien Loeb Racing представя VW в WTCR и подготвя автомобилите на Роб Хъф, Йохан Кристоферсон, Бени Лойхтер и Меди Бенани. Догодина обаче и четиримата ще са свободни агенти, тъй като немският гигант ще прекрати финансирането на проекта, както и развитието на базирания върху осмата генерация Golf състезателен автомобил.

Електрическият прототип I.D. R, който смачка рекордите на Пайкс Пийк, „Нордшлайфе” и в Гуудууд ще продължи да бъде флагман на ръководения от Свен Смеетс екип. Същевременно серийната I.D. моделна линия, базирана върху Modular electric drive matrix (MEB) платформата, ще бъде използвана за следващите спортни проекти на компанията.

„От една страна той (I.D. R) е подвижната лаборатория за развитие на бъдещите ни серийни автомобили, а от друга е маркетингова платформа, чрез която вдъхновяваме хората и ги доближаваме до електрическата мобилност”, коментира Смеетс.

„Ето защо ще се фокусираме повече от всякога върху заводски програми в областта на електрическото задвижване и ще продължим да разширяваме активностите си успоредно с развитието на MEB. Иновативната технология, съответна на бъдещето на автомобилите, е нашият фокус”

Опциите за Смеетс в сферата на електрическия моторспорт не са много. В момента VW групата участва във Формула Е посредством Audi и Porsche и включването на VW в шампионата е безсмислено. Световният шампионат по рали крос се отваря към електрическата мобилност, но с много по-бавни темпове от първоначално предвиденото, а ETCR шампионата за туристически електрически автомобили ще стартира едва догодина.

При това положение завръщането на VW във WRC въобще не е на дневен ред, тъй като ФИА планира единствено въвеждането на хибридни системи от 2022 г. нататък. Въпреки това компанията ще продължи да поддържа частните отбори с Polo GTI R5, но ще прекрати всякакви заводски програми с автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus