Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW свали покривалото на Polo GTI R5

05.12.2017 09:32

Хомологацията е планирана за лятото, а дебютът – за втората половина на сезона

VW представи официално новото Polo GTI R5 в понеделник вечер в Майорка. Състезателният автомобил е базиран на шестата генерация на серийния модел и поставя началото на програмата за частни клиенти на немския производител.

Екипът на Свен Смеетс стартира развойната дейност в началото на годината. Първите тестове бяха в средата на ноември във Фонжонкуз, Франция, а подготвителната програма ще продължи през декември във Великобритания. Двете ключови фигури, отговорни за проекта, са техническият директор Франсоа Ксавие Демезон и проджект мениджърът Ян де Йонг, който бе състезателен инженер на Себастиен Ожие и при четирите титли на французина с VW.

“Първите тестове на Polo GTI R5 минаха без какъвто и да е проблем”, коментира Демезон. „Обратната връзка от пилотите също беше положителна.”

„Много по-лесно е, когато имаш опитен екип от инженери и механици, които са печелили световния шампионат с Polo. Сега, както и преди, е излишно да споменавам и отличното технологично партньорство с развойния център във Волфсбург, както и с колегите от Skoda, които от 2015 г. предлагат на своите клиенти R5 автомобил.”

Четирицилиндровият 1,6-литров двигател с директно впръскване на Polo GTI R5 е разположен напречно и е комбиниран с петстепенна трансмисия и двойно предаване. Максималната му мощност е 200 кВт (272 к.с.), а въртящият момент достига 400 Нм. Теглото на състезателния автомобил е фиксирано според правилника на 1320 кг.

Коментари
comments powered by Disqus