Компанията има за цел да увеличи рентабилността и ефективността на европейската мрежа
Volkswagen планира да свие своята европейска дилърска мрежа и да въведе онлайн продажби, тъй като марката трябва намали разходите си и да се адаптира към променящите се навици на покупателните способности в дигиталната ера.
VW има за цел да увеличи рентабилността и ефективността на своята европейска дистрибуторска мрежа с 3000 дилъри средно с 10%, заяви във вторник шефът по продажбите на марката на VW Юрген Стакман.
Германският производител на автомобили иска да намали значително разходите на европейската си дилърска мрежа, за да удвои средната възвръщаемост на дистрибутор до 2% от 1%, посочи Стакман.
Топ мениджърът не посочи конкретни подробности за размера на планираните съкращения на разходите и броя на дилърите, които трябва да бъдат отговарят на новия "бъдещ модел за продажби".