Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW T-Cross: Малките са пораснали

10.04.2019 09:29

Зад волана на най-малкия кросоувър на марката от Волфсбург

VW задълбочават настъплението си в най-популярния напоследък пазарен сегмент с малкия T-Cross. Колко голям всъщност е кросоувър вариантът на Polo?

Стратегията, която във Волфсбург следваха по отношение на най-малкия член на SUV фамилията едва ли е изненадала някого - както и в редица други случаи през последните няколко години, германците оставиха целокупната конкуренция да се развихри по темата и да се сблъска с всички потенциални проблеми, след което излязоха със своята зряла интерпретация. Така се случи при Tiguan, при T-Roc и сега го виждаме и при T-Cross, който в испанския си вариант Seat Arona вече се представя отлично на пазара и съперничи сериозно на по-големия Ateca.
Въпреки че е първият SUV на VW без система за двойно предаване,T-Cross едва ли ще срещне трудности с привличането на вниманието на публиката. С дължината си от 4,11 метра той е само с 5,4 сантиметра по-дълъг от Polo, чиято платформа ползва, но във височина превъзходството му възлиза на цели 13,8 сантиметра и моделът може да предложи много повече, отколкото изглежда на пръв поглед.

Отличен трицилиндров TSI

Моделът дебютира на пазара с 1,0-литровия бензинов турбомотор с филтър за твърди частици и варианти с 95 и 115 к.с., като по-мощната версия се предлага и с добре познатата 7-степенна DSG трансмисия. През лятото гамата ще се допълни с 1,6-литров TDI с 95 к.с., а впоследствие се очаква и познатия 1.5 TSI със 150 к.с..
На практика тежащият 1230 килограма се задоволява напълно със 115-те конски сили на трицилиндровата машина и отлично хармониращата шестстепенна механична предавателна кутия. Жизнерадостният 1.0 TSI тегли с желание, звучи отлично и спокойно поддържа скорост от 130 км/ч и нагоре без излишно напрягане. В ежедневието едва ли ще ви трябва повече…

Повече за впечатленията ни от новия VW T-Cross можете да откриете на страниците на априлския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Мирослав Николов
Снимки: VW

Коментари
comments powered by Disqus