Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW T-Roc Cabrio е много близо до концепта

09.10.2018 16:45

Това са първите снимки на серийната версия на открития автомобил

Мнозина си спомнят демонстрационния автомобил T-Cross Breeze 2016. Преди време шефът на  марката Volkswagen Херберт Дис заяви: "В момента Breeze е чист концепт, но лесно можем да направим кабриолет". И немците сега го правят: това са първите снимки на серийната версия на автомобила. Вярно е, че името T-Cross от този момент отиде на друг модел. Но това сега няма значение: откритият T-Roc може би ще се казва T-Roc Cabrio или пък T-Roc Breeze.

Предимствата на стандартния T-Roc са пътният просвет от 160 мм и вариантът с двойно предаване. Откритата версия вероятно ще бъде по-тежка (ще е необходимо усилване на каросерията), а трансмисията с четири двигателни колела е малко вероятна, в крайна сметка това са допълнителни килограми.

Предната част на Breeze, която е камуфлирана, очевидно повтаря дизайна на T-Roc с пет врати. Разликите обаче са две врати вместо четири, сгъваем мек покрив, оригинален капак на багажника със спойлер.

Мигачите и задната броня на кабриолета са точно като при версията с пет врати. Премиерата на версията Cabrio ще се състои през 2019 г. и ще бъде произвеждана в завода в Оснабрюк.

Логично е да приемем, че цялата двигателна гама на модела T-Roc ще бъде прехвърлена на T-Roc Cabrio. Това означава бензинови агрегати с работен обем 1,0, 1,5, 2,0 л и дизелови мотори 1,6, 2,0 л с мощност от 115 до 190 к.с.. Скоро в гамата ще бъде добавен T-Roc R с двулитров турбодвигател с около 300 к.с. Не е задължително същата "гореща" модификация да получи кабриолетът T-Roc. Но е лесно да си го представим.

Коментари
comments powered by Disqus