Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Tiguan R е почти готов

12.05.2020 13:06

Спортното изпълнение на базата на обновения VW Tiguan трябва да дебютира догодина

Обновеният Tiguan ще влезе в продажба още през тази година - с редица технологични и стилистични подобрения. Заснетият прототип на VW Tiguan R е почти без маскировка и подобно на Golf R се представя със спортна ауспухова система с четири накрайника.

Задвижването е поверено на 2,0-литров четирицилиндров TSI двигател. Агрегатът генерира 333 конски сили и по този начин превъзхожда T-Roc R с неговите 300 к.с. Както и при VW Golf R, марката от Волфсбург имаше интерес към петцилиндровата машина, позната от модели на Audi като например RS Q3, но тя и занапред ще с остане достояние само на Audi.

VW Tiguan R ще има режим Race

Задвижването е на четирите колела, трансмисията е седемстепенна DSG. Зад 19-цоловите колела (20 цола като опция) се вижда спортна спирачна система с големи перфорирани дискове и сини спирачни апарати, освен това динамичният SUV  е с намален клиренс и разполага с адаптивни амортисьори, самоблокиращ диференциал и прогресивно кормилно управление. Сред режимите на работа има и "Race", който включва функция Launch Control. Като допълнение към това действието на системата ESP може да се изключва изцяло.

Външността е подобаващо агресивна. Отпред впечатление прави спортната броня с големи вентилационни отвори. Праговете са силно контурирани, а задната броня разполага с интегриран защитен панел. Корпусите на огледалата са хромирани. Интериорът се отличава със спортни седалки, спортен волан и серийно дигитално табло. Премиум-озвучителната система и панорамният покрив вероятно ще бъдат серийни. Инфо-развлекателната система е от последно поколение (MIB 3). Педали и лайстни на праговете и педали от неръждаема стомана, черен тааван, R-емблеми – вътрешността на VW Tiguan R определено ще изглежда обещаващо.

Коментари
comments powered by Disqus