Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW увеличава пазарния си дял в САЩ

06.01.2009 15:39
VW увеличава пазарния си дял в САЩ

Германците се възползват от доста по-големия срив при конкуренти като Toyota и Chrysler.

Volkswagen AG, най-големият европейски автомобилен производител, е увеличил пазарния си дял в Северна Америка за сметка на Toyota и Chrysler, показват данните за декември, публикувани този понеделник. През последния месец на 2008 германците са имали пазарен дял от 2.8 на сто в САЩ, сравнен с 2.1 на сто година по-рано.

Разбира се, този успех е твърде относителен, защото и двете марки на концерна, VW и Audi, бележат сериозен спад в продажбите в Америка - съответно 14 и 9.3 на сто. Но този спад е значително под общия срив на пазара (-36%) и позволява на германците да завземат нови позиции, които после при евентуално съвземане на пазара лесно ще бъдат задържани.

“Volkswagen се окопитиха много бързо и наистина натискат здраво в САЩ", коментира Пол Нютън, аналитик от лондонската компания IHS Global Insight, пред агенция Bloomberg.  "Инвестират много пари в маректинг, в изграждане на дилърска мрежа и в новия си завод, и това неминуемо ще се изплати."

В момента Volkswagen строи огромен завод в Тенеси на стойност над 1 млрд. щ. долара. С негово завършване компанията разчита до осем-десет години да постигне целта си от 1 млн. продадени автомобила в САЩ годишно.
Коментари
comments powered by Disqus