WLTP се основава на данни за реално шофиране, а не на лабораторни тестове
Volkswagewn наема места за паркиране на складови автомобили, които не могат да бъдат продадени поради затруднения, причинени от новите тестове за вредните емисии на двигателите.
Автомобилният производител вече създава модели, които трябва да отговорят на изискванията на новия екологичен стандарт Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure (WLTP), който влиза в сила от 1септември в Европейския съюз.
WLTP се основава на данни за реално шофиране, а не на лабораторни тестове.
VW потвърди през юни, че потенциално задържа 250 000 автомобила и планира да забави производството на някои модели в различни заводи поради затрудненията с новите тестове.
VW е наел няколко многоетажни и открити паркинги за паркиране на автомобилите, които не може да бъдат продавани сега, каза говорителка на компанията.
Времето за инвентаризация зависи от заводите, в които се правят автомобилите, добави тя.
Една от възможностите е да бъде използвано старото международно летище Берлин-Бранденбург, въпреки че все още не е взето решение, каза тя.
VW заяви през юни, че ще спре работата на основния си завод във Волфсбург от август до края на септември. За няколко дни ще бъде преустановена работата и на фабриката в Цвикау, както и на някои предприятия за компоненти .
Заводът на концерна в Емден ще бъде затворен за няколко дни през третото и четвъртото тримесечие, поради недостатъчното търсене на автомобили от средния клас като Passat.
Немската информационна агенция DPA първа съобщи в неделя, че VW временно ще паркира автомобили от август.