Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Wimmer RS Golf GTI: Рехабилитация в Солинген

04.12.2009 15:52

Преди седмица ви представихме модифицирания от Wimmer Rennsporttechnik Solingen Porsche 911 GT2. Сега е ред на нещо по-обикновено или ако трябва да бъдем точни – по-евтино, защото 386 „коня“ под капака на Golf GTI е всичко друго, но не и обикновено.

Специалистите от Солинген признават, че двулитровият TFSI на GTI (211 к. с.) заслужава уважение, но далеч не е подходящ за Golf GTI. Ето защо са се заели сериозно със задачата да модифицират силовия тракт и не са се ограничили само с промяната в софтуера, каквато е обикновено традицията специално при този мотор.

Първата и най-съществена промяна е преработеният турбокомпресор, комбиниран с нов смукателен колектор. Корекциите в периферията включват още спортен катализатор, нова изпускателна система, горивна помпа и интеркулер, а в самия двигател са ограничени до преработените бутални болтове и инжектори. От съображения за сигурност заради направените промени Wimmer RS заменят стандартния съединител с нов спортен.

Крайният резултат от силовата програма на германците се изразява в максимална мощност от 248 кВт (386 к. с.) и 455 Нм въртящ момент. При това положение класическият спринт от 0 до 100 км/ч би трябвало да се изпълнява за по-малко от 4 секунди, но от компанията единствено съобщават, че максималната скорост е 267 км/ч (странно при наличието на близо 400 "коня").

В програмата на Wimmer RS влизат още 18, 19 и 20-цолови колела. 20-цоловите на MOTEC са комбинирани със спортните гуми Dunlop Sport Maxx GT 235/30 ZR 20, а за най-запалените немският тунер предлага и койловър окачване на HR.

Коментари
comments powered by Disqus