Последната жертва на Wimmer Rennsporttechnik Solingen е VW Golf R и както може да предположите, ситуацията определено излиза извън контрол.
В заводската си версия Golf R се радва на впечатляващите 270 к.с. и 350 Нм благодарение на двулитровия TSI на групата VW. Тези показатели са гранични за автомобил с подобно шаси въпреки двойното предаване, но програмата на Wimmer отива още по-надалеч, а именно 478 к.с. и 610 Нм.
За да постигнат това, инженерите от Wimmer модифицират из основи двулитровия двигател. Турбокомпресорът, междинният охладител, инжекторите, мотовилките, цилиндровата глава, коляновият и разпределителните валове, маслената помпа, смукателната и изпускателната системи са нови или модифицирани, като за техния синхрон се грижи новия блок за управление.
Резултатът е съотношение от 3,04 кг за една конска сила и максимална скорост от 290 км/ч, което изглежда самоубийствено с оглед на базовия автомобил. Именно поради това окачването и спирачната система са преработени.
На този етап от Wimmer се дистанцират от стилистичните промени, за което получават нашите искрени поздравления. Дистанцират се обаче и от споменаването на цената, което поставя една голяма въпросителна относно приложимостта на пакета и неговия пазарен успех.
Aнонимен
Били ми обяснил? Защо мислиш, че само селяните карат голф? Ако тезата ви е вярна, значи хората купуващи автомобили от този клас са предимно селяни. Да не забравяме, че е най- продаваният автомобил за класа си. Имиджът и критериите в България са различни, затова пък всички разбират от всичко.
Aнонимен
Трябва да си абсолютен селянин, за да караш Голф. Колата не е лоша (с изключение на последните генерации), но имиджът й е ужасяващ.
Aнонимен
На мен ми харесва, но карам хонда сивик
Aнонимен
Не знам бре.... не сме дизайнери кат тебе да ги разбираме дизайните, пък не сме и от сиело, за да имаме комплекси относно различните модели автомобили. Предишния и сегашния авенсис примерно с прогресивен дизайн ли е? Първият модел прилича на риба, следващият момент рибата се е задавила. Това е прогресивен дизайн, а?
ravn
Хахахаха задницата е едно към едно Голф 4 :D Това ли се нарича прогресиващ дизайн бре :D Фейслифта не е прогресираш дизайн :D Пък и отвътре няма такива дървени коли като вагините :D Иначе браво на тунинг майсторите ама да не стане като W12 Голфа дето не можеше 1 завой да вземе :D Пък и точно тези нововъведения във VW трябва да ви притесняват, защото тестовете за надеждност нещо им куцат на VW :D
Aнонимен
0-100км/час? Нещо за поведението на шасито не се ли споменава?
Aнонимен
Сега ако те питам какво е инжинерно решение дали ще можеш да ми отговориш? Скоростите с двоен съединител, адаптивното окачване, двигатели с по два вида компресор(механичен и турбо)електронно управление на клапаните, дирекно впръскване. Нямало инжинерни решения нещо май ей така си пишеш, да се намираш на приказка. Всички германски марки практикуват дизайн основан на марковата идентичност. При този вид дизайн си личи еволюцията спрямо предходния модел. Френските и японските автомобили правят всеки нов модел, все едно е изцяло нов автомобил без история и бъдеще.
Aнонимен
На кое викаш "нулеви инженерни решения" Ве каун. Точно в Голф за първи серийно в автомобилостроенето почнаха да се вграждат DSG-трансмисиийте, Турбо мотор с дикретно впръскване и т.н. И дечко мотора не е голям, а е 2.0литра колкото бутилка от Кока-кола, демек си е постижение от него да извадиш почти 500коня и да накараш тази
Aнонимен
tova durvo i 1000 konia da go napraviat si ostava su6toto. Durven dizain, nulevi injenerni reshenia, kvo kato sa mu slojili golaim motor..Ostava si edin prost Golf
Aнонимен
Страшно!!!