Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

XR3: На три колела

23.03.2007 12:03

Хибридните технологии отдавна напуснаха ерата на футуристичните концепции. Те разполагат със съвсем реална пазарна ниша и имат сериозен капацитет да окупират в близко бъдеще територията на конвенционалните превозни средства. Американският консултант в сферата на автомобилната индустрия Робърт Райли е напълно наясно с този процес, но това не му пречи да има собствена визия за специфичната проблематика - XR3.

XR3 (да не се бърка с култовия модел на Escort) е нестандартно триколесно превозно средство, което ще разполага с дизел хибриден плъгин агрегат. Продуктът на Райли, който все още е на етап идейна разработка, притежава характерни белези съответно както за автомобил, така и за мотоциклет, но ще се бори за честта да бъде основател на сегмента PMV (персонално превозно средство).

Най-впечатляващата характеристика на XR3 е „зеленият“ капацитет на задвижващия тракт. Разходът при функционирането само на дизеловия агрегат е 1,9 литра на 100 километра, а при използване на комбинацията дизел – електромотор и умерено темпо на шофиране – 1,1 литра. Плъгин технологията осигурява пробег от 65 километра само на батерии.

Функционирането на двигателя с вътрешно горене ще се оптимизира от наличния турбокомпресор. Освен с класическото дизелово гориво, XR3 ще бъде предназначен и за работа с биоалтернативи.

Въпреки уникалните показатели относно икономичността, нестандартният автомобил ще има максимална скорост от 140 км/ч, което е възможно благодарение на свръхлеката конструкция от въглеродни влакна и ограниченото до 567 килограма собствено тегло.

Идейната концепция на Райли включва наличието на две функционални места. Уникалното превозно средство ще разчита на подвижен люк, който ще се отваря нагоре и ще поеме функциите на покрива и страничните врати. Междуосието е 2235 мм, следата – 1626 мм, а височината – 1092 мм.

Въпреки компактните размери, XR3 няма да прави компромиси със сигурността и ще разполага с необходимите системи за пасивна и активна безопасност.

Коментари
comments powered by Disqus