Проектът е представен на автомобилното изложение в Есен 2015
Ferrari пусна своето 488 GTB да се състезава по пътищата с 670 к.с. и 760 Нм. След намесата на XXX Performance спортният модел със средно разположен двигател вече препуска с 850 к.с. и въртящ момент от 930 Нм. Проектът на автомобила е представен на автомобилното изложение в Есен 2015. Но тунерът обещава много повече – над 1000 к.с.
Това е добрата страна на турбо двигателите. Те много по-лесно позволяват да се тунинговат, отколкото техните атмосферни еквиваленти. Дали те могат много лесно да бъдат форсирани и така много бързо да се повредят е друг въпрос. Това ще стане ясно само на пътя.
Планирани са повече от 1000 конски сили
Ferrari направи обрат при 488 GTB. Вместо атмосферния V8 като на Ferrari 458, новият спортен модел със средно разположен двигател вече е оборудван с V8 турбо. С повече мощност: 670 к.с. и 760 Нм. XXX Performance взема оригинала и го трансформира в стила на един добър център нападател.
С "инсталирането на съвършено засмукване" и оптимизирани кодове за характеристиките на двигателя, тунерът ще увеличи мощността на Ferrari 488 GTB в три нива. Първо ниво: 750 к.с. и 830 Нм. Второ ниво: 850 к.с. и 930 Нм. Съответният автомобил проект е изложен на автомобилното изложение в Есен 2015. В третото ниво със сигурност купето ще тича дори с повече от 1000 коня и 1250 Нм със седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Подобряването на мощността е свързана и с нова спортна изпускателна система с два накрайника и управление на клапаните.
Карбонови части за Ferrari 488 GTB
Както подобава на един спортен автомобил от калибъра на Ferrari, XXX Performance е използвал доста карбонови части: преден спойлер, корпусите на външните огледала, задния дифузьор и изходите на горещ въздух до тонираните и кръгли задни светлини. Тунерът е вградил в страничните прагове на Ferrari 488 GTB карбонови части, които имат известна прилика с бордовете на болида от Формула 1. Двигателният отсек също е обновен с карбон.
Автомобилът с такава невероятно голяма мощност се държи на асфалта благодарение на гуми с размери 325/25 върху 12x21- цолови джанти отзад, а командите за кормилната ос се поемат от висококачествени гуми 245/30 R21. Тунерът е смъкнал центъра на тежестта с 35 мм по-ниско пружинно окачване. Ferrari 488 GTB се държи стабилно пътя с регулируемо винтово окачване с хидравлична система на двете оси.