Подписа петгодишен договор с компанията City Football Group
Nissan ще бъде спонсор на шампиона в английската Премиър лийг - Манчестър Сити, за да умножи имиджа на автомобилния производител и да изпревари по продажби в Европа Toyota, която е най-силно представящият се азиатски бранд на Стария континент.
Chevrolet на General Motors спонсорира вечния градски съперник Манчестър Юнайтед. GM и Nissan очакват от Премиър лийг широка популярност не само в Европа , но и в Китай и на други пазари.
Nissan подписа петгодишен договор с компанията City Football Group, която е собственик на футболния тим Манчестър Сити.
По време на церемонията автомобилният производител представи електрическия модел Leaf.
Японската компания не разкрива никакви финансови параметри на договора.
Президентът на Nissan Карлос Госн подчерта, че споразумението ще даде нов тласък на бранда в глобален мащаб.
През април Nissan подписа и четиригодишен спонсорски договор за турнира на европейската Шампионска лига, който започва следващия месец.
Договорът на Nissan със City Football Group е продължение на споразумението от май, с което групата стана миноритарен собственик на футболния тим Yokohama F Marinos, играещ н японската J-Лига.
GM извади бранда Chevrolet от европейския пазар, но продължава да изпълнява ангажиментите си към деветгодишния промоционален договор на Chevy към Манчестър Юнайтед. Стратегията на GM е да привлечи вниманието на фен клубовете в Азия, където автомобилите на бранда Chevrolet имат добър пазар.
Президентът та City Football Group Феран Сориано каза, че Nissan ще доставя електрически автомобили за новия тренировъчен център в Манчестър, който ще бъде открит по-късно тази година.