Посланикът на марката Opel спечели и немската медийна награда Goldene Henne 2019
Юрген Клоп оставя зад гърба си историческа година. След като спечели Шампионската лига с футболния отбор на Ливърпул, на 23 септември той бе отличен с наградата “THE BEST” на FIFA като мениджър на годината 2019 на официална церемония в Милано. Миналия петък в Лайпциг на мениджъра на Ливърпул бе връчена и наградата Goldene Henne 2019 - най-голямата медийна и публична награда в Германия, в категорията „Спорт”.
„Искаме да изразим нашите поздравления към Юрген Клоп за получените от него фантастични награди. Марката Opel въплъщава и отстоява ясни ценности и качества - немски, вълнуващи и достъпни. Именно с тях може да се опише и рецептата за успеха на Юрген Клоп и затова той и Оpel са истински печеливш отбор ”, сподели по този повод главният изпълнителен директор на Opel Михаел Лошелер.
Наградата World Manager of the Year 2019 (Световен футболен мениджър на годината) е много специално отличие, което отдава дължимото на много повече от спортнияте успехи. Освен успешен футболен мениджър, Юрген Клоп е и харизматичен и положително настроен човек, който очарова хората - не само спортните фенове, по целия свят.
Goldene Henne („Златната кокошка”) е най-голямата публична и медийна награда в Германия, която вече се връчва за 25-и път. Журито, съставено от журналисти от списанието SuperIllu и радио- и телевизионните оператори RBB и MDR определя кандидатите за победители в отделните категории на основата на техни изключителните постижения за периода от последните 12 месеца - като например победата на футболния клуб Ливърпул с мениджър Юрген Клоп в Шампионската лига.
FC Liverpool е едва третият отбор, за който Клоп работи като треньор - преди това професионалист прекара по седем години на треньорската скамейка на немските FSV Mainz 05 и Borussia Dortmund - дългогодишни партньори на марката Opel. През 2004 г. Юрген Клоп успя да включи за първи път отбора на Mainz 05 в състава на немската Бундеслига, а със състава на BVB спечели шампионската титла през 2011 г. и дори успя да я дублира през 2012 г. През 2013 г. Клоп участва в легендарния германско-германски финал на Шампионската лига между Borussia Dortmund и FC Bayern Munchen на стадион Уембли. Тогава мачът бе загубен, както и финалът срещу Real Madrid през 2018 г., но третият опит наистина донесе щастие на прочутия треньор, който триумфира с титлата в European Premier League и увенча своята треньорска кариера с отбора на Ливърпул.
За марката Opel успехите на футболния мениджър Клоп са безусловна победа, асамият той в ролята си на мотивиран и ангажиран посланик на марката, е много тясно свързан с успешното завръщане на автомобилния производител от Рюселсхайм. През последните седем години Юрген Клоп взема участие в над 20 телевизионни реклами на Opel и спомогна за утвърждаването на новия публичен имидж на марката Opel в общественото пространство благодарение на своя харизматичен, вдъхващ доверие образ.