Лигата има най-голямата и предана фенска база от американските спортове
4-годишният договор позволява на Hyundai да достигне до феновете на най-популярния американски спорт
Hyundai Motor обича спорта и от дълги години споделя страстта на феновете по света. Компанията вече е официален автомобилен спонсор на националната футболна лига в САЩ – NFL. Лигата има най-голямата и предана фенска база от американските спортове. Скоро Hyundai ще доближи тази страст и ентусиазъм до своите клиенти.
“В Hyundai сме големи футболни фенове и за нас няма по-добро място за достигане на клиенти и показване на бранда Hyundai – коментира Дейв Зуковски, президент и изпълнителен директор на Hyundai Motor America. - Нямаме търпение да покажем на 188 млн. фенове на NFL невероятния ни дизайн, напредничави технологии, динамични качества и множество функции за безопасност на продуктите на Hyundai.”
Като част от новото партньорство, Hyundai ще използва логото на NFL в различните маркетинг канали, включително брандирано съдържание, рекламни и промоционални материали. NFL се превърна в целогодишен спорт и Hyundai ще има достъп до някои от най-големите събития в календара като Super Bowl, NFL Combine, NFL Draft, NFL Kickoff и плейофите на NFL. Hyundai също така ще осигури промоционални автомобили за Super Bowl и други събития през годината.
“Приветстваме Hyundai в нашето семейство от спонсори, коментира Рени Андерсон, старши вицепрезидент по спонсорството в NFL. – Оценяваме ентусиазма на Hyundai и ще работим заедно, за да стигнем до феновете с иновативни програми по време на големите събития от календара.”
Феновете на NFL вече се наслаждават на старта на новия сезон, а Hyundai ще стартира активностите си с присъствие по време на NFL Kickoff на 10 септември.