Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

За първи път се появи кросоувърът Audi Q4

17.12.2018 11:34

Предполага се, че през пролетта в Женева ще видим новия модел в цялата му прелест

За предстоящото разширяване на гамата кросоувъри с новия Q4 компанията Audi официално обяви още през пролетта на 2017 г., като същевременно премиерата на модела бе определена за 2019 г. Приближава и годината, както и времето за този автомобил. Фотошпиони за първи път издебнаха Q4 по време на пътни тестове. Предполага се, че през пролетта в Женева ще видим кросоувъра в цялата му прелест. Можем сега да видим, че цялата оптика и оформлението на предната броня на Q5 са аналогични с Audi Q3, въпреки че задната част на каросерията е прекроена и има разлики в декора.

Кросоувърът е върху основата на Q3, но има оригинален покрив, придаващ на силуета прилика с хечбек или, ако предпочитате, купе. През последните години маркетолозите искат от почти всички модели покривът им да е поне леко спуснат надолу.

Очевидно Audi възнамерява с времето да използва почти всички възможни цифрови индекси с префикс Q, а когато станат недостатъчни, ще бъдат добавени още букви, какъвто е случаят с неотдавнашния Audi Q2 L.

Лесно е да отгатнем, че двигателната гама на Q4 ще бъде подобна на модела със същата платформа Q3: 1,5-литров бензинов турбоагрегат (150 к.с., 250 Нм) и 2,0 бензинов турбомотор  (190 к.с., 320 Нм и 230 л 350 Нм), както и 2,0-литров дизелов двигател  (150 к.с., 340 Нм и 190 к.с., 400 Нм. Кросоувърът ще се предлага с предно предаване или с четири двигателни колела в зависимост от двигателя и оборудването. По-късно вероятно ще се появят "горещи" версии, които ще приличат на Q3. А информация за моделите SQ3 и RS Q3 отдавна се върти е в интернет. Инженерите дават около 310-320  к.с. на първия, и около 400 к.с. на втория.

Мигачите са частично скрити,  но се виждат същите блокове, които са инсталирани на Q3.

На пръв поглед изглежда, че Q4 ще притесни такива модели с купеобразен профил, като Mercedes-Benz GLC Coupe и BMW X4. Но те принадлежат към по-висок сегмент (дължина 4,73 м и 4,75 м), освен това те имат напречно разположени двигатели.

Най-прекият конкурент на Q4 е BMW X2 (4,36 м). Като се има предвид значителното накланяне на задното стъкло, оформлението и размерите, в списъка на конкурентите може да бъдат записани Jaguar E-Pace (4,39 м) и Range Rover Evoque (4,37 м). Известно е, че дължината на кросоувъра Audi Q3 е 4,48 м, а колегата му Q4 ще има почти същата дължина от броня до броня.

Коментари
comments powered by Disqus