Японската компания възнамерява да увеличи глобалните си продажби от 2,87 млн. единици през 2014 г. до 3,4 милиона броя през 2019
Suzuki планира през следващите пет години да представи 20 нови модела. Благодарение на това японската компания възнамерява да увеличи глобалните си продажби от 2,87 млн. единици през фискалната година 2014 г. до 3,4 милиона броя през 2019. Това се посочва в средносрочния план за развитието на марката, наречен Next 100. Както съобщава пресслужбата на компанията, хечбекът Suzuki Baleno, дебютирал през тази година във Франкфурт, е първият от тези 20 нови автомобила.
На европейския пазар Suzuki ще представя повече от един нов модел в една година. В перспектива това ще позволи продажбите на японската марка да достигнат 280 000 единици през финансовата 2019 година. Такъв резултат ще бъде примерно с около 17% по-висок, отколкото през 2014 г. С оглед началото на продажбите на "горещата" версия на Suzuki Vitara S компанията очаква продажбите в Европа през тази година да достигнат 205 000 единици, което е с 5% повече в сравнение с миналата година
Петгодишният средносрочеи план за развитие на Suzuki NEXT 100 има за цел да създаде рамка за развитие и устойчив растеж на Suzuki Group през следващите години. Според този план Suzuki си поставя задачата да увеличи консолидираните си продажби до 3700 млрд. йени през финансовата година 2019 (от 1април 2018 г. до 31 март 2019 г.), с фиксиран резултат през 2014 г. от 3 015,5 млрд. йени (от 1 април 2014 г. до 31 март 2015 г.).
Известно е, че последната премиера на Suzuki бе хечбекът Baleno. Колата е сериен вариант на концепцията iK-2. Габаритите на автомобила са по-големи от тези на актуалния Swift. Дължината на модела е 4023 мм, широчината - 1920 мм, а междуосието - 2520 мм. Под предния капак на хечбека е монтиран 1,0-литров бензинов двигател Boosterjet. Възможно е моделът да получи и хибридната версия.