Ще бъде произвеждана в завода Magna Steyr в Грац, Австрия заедно с BMW Z4
Най-прекият родственик на купето Toyota Supra - роудстърът BMW Z4, вече дебютира и знаем неговите двигатели (шестцилиндров турбодвигател 3,0 литра с мощност 340 к.с. и четирицилиндров турбодвигател 2,0 литра със 197 и 258 к.с., и само с осемстепенна автоматична предавателна кутия). Но за Supra има само предварителни данни. В общи линии ще има същите двигатели (с малко по-различни настройки), една и съща автоматична кутия, но и още... ръчни предавки.
Известно е, че новата Supra е създадена в сътрудничество с BMW и ще бъде произвеждана в завода Magna Steyr в Грац, Австрия заедно с Z4. Но автомобилите имат оригинални каросерии и настройки на шаситата.
Както при роудстъра BMW Z4, така и Supra има електронно управление на блокировката на задния диференциал. Тя също така постига идеално разпределение на тежестта по осите 50:50.
За ръчна скоростна кутия спомена помощникът на главния инженер на проекта Масаюки Каи по време тест драйв на Supra, който се проведе наскоро в Испания. Той обясни, че окончателно решение за тази предавателна кутия все още не е взето, но тя е разработена с цялото необходимо оборудване. Но по желание на клиенти, ако има такива, ще бъде добавена в гамата, поне в страни с ляво движение (особено в Япония). В същото време Масаюки Каи намекна, че не е изключено появата на роудстър Supra Това е странно: по-рано представители на партниращите компания заявиха, че умишлено искат да разделят аудиторията на родствените автомобили. Говореше се, че Supra ще бъде само закрит модел, докато Z4 – единствено роудстър.