Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Започна производството на първия хибрид на Skoda

19.09.2019 09:53
Започна производството на първия хибрид на Skoda

Чешката марка пуска бензиново-електрическа модификация на обновения флагман Superb

Skoda започна серийно производство на първия модел в своята история, оборудван с хибридна задвижваща система. Става дума за бензиново-електрическа модификация на обновения лифтбек Superb, който стъпи на конвейера на предприятието в чешкия град Квасини.

Общо  12 млн. евро са инвестирани в ремонта на завода, който премина в модернизацията на цеха за каросерии и монтажни линии. В същото време хибридът започва да бъде произвеждан в същите производствени мощности с модели, оборудвани с традиционни двигатели с вътрешно горене.

Премиерата на хибридния Skoda Superb iV се състоя през май заедно със стандартния модел, който претърпя актуализация. Задвижващата система включва 1,4-литров бензинов турбо двигател с мощност 156 к.с., работещ в тандем с електродвигател. Общо агрегатите генерират 218 к.с..

Капацитетът на батерията от 13 кВтч позволява изминаване само на ток до 55 км. Зареждането може да стане от домакински контакт, а максималният пробег достига 850 км.

Що се отнася до стандартната версия на флагманския модел на чешката марка, 1,6-литровият дизелов двигател със 120 к.с. стана в базов. Освен това се предлагат двулитрови дизелови агрегати с мощност 150 и 190 к.с.. Бензиновата гама е представена от 1,5-литров турбо четирицилиндров мотор  със 150 к.с., както и двулитрови с мощност от 190 и 272 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus