Версията със задвижване на задния мост е опционално оборудвана с пневматично окачване
Доскоро Porsche Taycan се продаваше само със задвижване на всички колела, а най-достъпната от трите версии е 4S с чифт електродвигатели с мощност от 530 до 571 к.с. А скоро по целия свят ще започнат продажбите на базовата модификация на Taycan с един електромотор и задвижване на задните колела. Първият пазар за такъв електромобил е китайският. Автомобилите с четири врати вече могат да бъдат поръчани от дилърите в Поднебесната империя . Началната цена е 888 хил. юана (112 200 евро). За сравнение, версията на 4S се оценява на 1 148 000 юана (145 000 евро), докато Turbo и Turbo S се оценяват съответно на 1 498 000 юана (189 000 евро) и 1798 000 юана (227 000 евро).
Porsche Taycan със задвижване на задния мост е опционално оборудван с трикамерно въздушно окачване с адаптивни амортисьори, активни стабилизатори против преобръщане, електронно контролирано заключване на диференциала и лети джанти с диаметър 20 или 21 инча.
Използването на един електромотор позволява увеличаване на обема на предния багажник. Следователно, ако версиите със задвижване на четирите колела имат общ обем на двете товарни пространства 447 литра, тогава версията със задвижване на задните колела има 491 литра. Бордовите зарядни са единадесет и по избор 22 кВт.
За опростения Taycan има две опции за мощността на синхронния електродвигател, комбиниран с двустепенна скоростна кутия. Първоначалното ниво предполага 408 к.с. комбинирано с батерия Performance с капацитет 79,2 кВтч. Изпълнението е по-обещаващо с 476 к.с. и батерията Performance Plus с 93,4 кВтч . Литиево-йонните клетки с подобен капацитет са налични за Taycan 4S. Ускоряването до 100 км/ч с версията с 476 к.с.отнема 5,4 сек, а максималната скорост достига 230 км/ч. Задвижването на всички колела на Taycan 4S на същите показатели са съответно 4 сек и 250 км/ч. В зависимост от батериите, автономният пробег с пълно зареждане варира от 414 до 489 км.