От първи юни компанията се оглавява от човек от Nissan - Пейман Каргар
Очакваше се в моделната гама на марката Infiniti от 2021 г. да има само хибриди и електрически автомобили, след което да продължи да се ковкурира с голямата немска тройка в премиум сегмента. Въпреки това, оптимизацията, стартирана от родителя Nissan, определя на марката различна роля - кротък „последовател“. Оперативният директор Ашвани Гупта в интервю за Automotive News определи бъдещето на Infiniti като „Nissan+ по отношение на моделите и технологиите“. За марката това, на теория, означава отказ от на създаване на уникални модели, поетапно намаляване на гамата и връщане към усъвършенстване на съществуващите модели на Nissan. Гупта обещава да направи Infiniti "отново голям" до 2023 г.
С напредването на алианса към CMF архитектурата седаните и купето на Infiniti със задно задвижване ще приключат: след Q70 Q50 и Q60 постепенно ще подадат оставка. В края на жизнения цикъл моделите имат право да разчитат на хибридна e-Power инсталация.
Концептите от серията Inspiration (Q, Qs, QX) трябваше да се превърнат в сериен електромобил и два хибрида. Ако сега имат шанс, то това може да се случи под марката Nissan, която е определена за "лидер" в инсталациите e-PowerTrain върху платформата CMF-EV.
Марката, която вече напусна Западна Европа, ще се съсредоточи върху САЩ и Китай. Изглежда нещата не достигат пълна загуба на независимост и сливане с Nissan, но компанията майка ще вземе всички постижения на премиум марката за себе си за използване на масовия пазар. Това важи и за сътрудничеството с Daimler, което въпреки това продължава. Наскоро Жан-Доминик Сенар каза, че съюзът с конкурента „се засилва“, вижда „много, много положителни стъпки“.
За по-малко от година и половина Infiniti четири пъти смени президентите на компанията. От първи юни компанията се оглавява от човек от Nissan - Пейман Каргар, от когото се очаква средносрочен план след два месеца.
Сега автомобилите Infiniti се произвеждат в шест завода: два в Япония, два в Китай и по един в Мексико и Съединените щати. Как сега ще бъдат преразпределени тези предприятия, не е ясно. Сегашната гама се състои от пет модела: Q50, Q60, QX50, QX60, QX80. Купеобразният кросоувър QX55 няма да се различава много от QX50. Глобалните продажби през 2019 г. възлизат на 188 994 броя (-24%), докато в САЩ, където работят 202 дилъри, са продадени 117 708 автомобила (-21%).
Пейман Каргар каза в интервю за Automotive News, че все още не е поставил своята „диагноза“ за марката: „Започнах да разбирам каква е ситуацията в момента, как се развива, какво е направено в миналото, какво ще се случи в следващите месеци, какъв е потенциалът на марката. Диагностиката току-що започна [...] Имаме план и моята отговорност е да осигуря приложението му. Когато се появи диагнозата ми, планът може да бъде коригиран, ако е необходимо. Ще се опитам да реша до декември или януари “.