Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Застрахователна компания се извини, че е подправила краш-тест на Tesla Model S

19.09.2022 11:25
Застрахователна компания се извини, че е подправила краш-тест на Tesla Model S

AXA от Швейцария призна, че е инсценирала запалване на електромобила

По-рано този месец стана ясно, че по време на краш-теста на автомобил Tesla от застрахователната компания AXA, електромобилът се е запалил. Оказва се обаче, че самият тест далеч не е проведен адекватно, а резултатите от него и самото възпламеняване на колата са – така да се каже – инсценирани.

От AХА разпространиха съобщение до медиите, в което потвърдиха, че автомобилът не е бил оборудван с тягови батерии. Тоест, по време на краш-теста е била разбита една почти гола клетка на електромобил, която е била дърпана с въже, за да се симулира движение. Батерията е заменена с пиротехническо устройство, което симулира избухване в пламъци.

„Съжаляваме, че изданието от 2022 г. на краш тестовете ни може да е оставило лошо впечатление за електромобилността или да е създало недоразумения относно нея. Убедени сме, че преминаването към електричество ще играе централна роля в бъдещето на автомобилния трафик. Ето защо вярваме, че е важно да разгледаме отблизо електромобилността и безопасността, която предлага.“

Според AXA Switzerland собствениците на електромобили са отговорни за 50 процента повече произшествия, причиняващи щети, отколкото колите, задвижвани с двигател с вътрешно горене. С оглед на неособено обективното провеждане на краш-теста на Model S, трудно можем да повярваме на статистика от компанията.

Накрая застрахователната компания признава, че е можело и е трябвало да извърши тестовете по различен начин.

Източник: AMS.bg

Коментари
comments powered by Disqus