Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Zenvo ST1: Има нещо гнило в Дания

12.11.2009 09:17

Спортен автомобил, произведен в Дания!? Това на пръв поглед изглежда повече от абсурдно, но не и когато става дума за Zenvo ST1.

В края на 2008 г. Zenvo Automotive представи проекта ST1, а официалният му дебют пред публика бе тази година по време на „24-те часа на Льо Ман“. Тогава основният въпрос беше дали прототипът ще има серийно бъдеще. Отговорът вече е налице – ще има, но от ST1 ще бъдат произведени само 15 бройки.

Седемлитровият V8 на ST1 е оборудван както с механичен, така и с турбокомпресор, в резултат на което мощността му достига 1104 к. с., с цели 103 повече спрямо абсолютния лидер в класа Bugatti Veyron. Върховата тяга от друга страна отчита умопомрачителните 1430 Нм при 4500 об./мин. Трансмисията е 6-степенна механична, като от Zenvo Automotive предлагат като опция смяната на предавките да се осъществява от планки на волана (вероятно не става дума за класическа секвенциална кутия, а единствено за електрохидравличен превключвател). Стандартно ST1 получава хидравличен блокаж на диференциала.

В съответствие с превъзходните технически данни са и динамичните характеристики на автомобила - класическият спринт отнема три секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 375 км/ч. В случая е излишно да говорим за рахода, но от Zenvo подчертават, че ST1 е пригоден както за работа със стандартен бензин А98, така и за биоетанол Е85.

Дизайнът на Zenvo ST1 е едно от водещите му предимства. Макар да заимства отделни елементи от други спортни модели, външността му може спокойно да бъде определена като уникална и неповторима. Инженерите на Zenvo са обърнали и сериозно внимание на интериора. По традиция спортните автомобили са лишени от всякакви глезотии, но в случая ST1 може да се похвали с климатик, 7,5-инчов дисплей на мултимедийната система, камера за обратно виждане, електрически седалки, круиз контрол и две въздушни възглавници.

На този етап няма информация за цената.

 

Коментари
comments powered by Disqus