Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Злато за $ 50 000 и ново XC90 от Volvo

04.05.2007 13:05

Volvo в пряк и преносен смисъл отиде зад борда чрез второто си смело партньорство с филма на Дисни „Карибски пирати”, като потопи на океанското дъно ковчеже със злато на стойност $ 50 000 и ключ от Volvo XC90. Който не вярва, нека се впусне в търсене за него след 4 май, за да ги спечели. И не само това – щастливецът и един негов придружител ще пътуват до мястото, където е потопено съкровището. Там, в далечните и непознати географски ширини те ще се гмурнат да го извадят и ще се озоват в близост до останките на автентичен потънал пиратски кораб.

Играчите ще се сблъскат с 22 вълнуващи и интригуващи пъзела, решаването на всеки един от които ще ги доближава все повече към пиратското злато. А също така и до удоволствието да караш свое собствено Volvo XC90 – легендарният SUV и най-продаван модел на Volvo у нас.

Предприемайки своето пътешествие в компанията на капитан Джак Спароу, участниците ще тестват своята съобразителност, въображение, хитрост и авантюризъм. Всички потенциални „пирати” могат да се включат в Гонитбата от 4 до 29 май на www.volvocars.bg/thehunt. Освен това всеки от тях ще получи свой собствен пиратски декодер с уникален пиратски код от някое от представителствата на МОТО-ПФОЕ в България. За тези, които не притежават пиратски декодер, играта ще бъде недостъпна от 4-ия пъзел нататък. С напредването на състезанието пъзелите ще стават все по-предизвикателни за съобразителността и все по-загадъчни.

На 2 юни, на напрегнатия и интригуващ финал, един срещу друг ще се изправят 22-ма души (по един от всяка държава-участник) – всеки един от тях решил правилно и най-бързо всички онлайн пъзели. Битката ще бъде титанична и яростна, но пък крайната цел определено си заслужава! Първият от тези 22-ма финалисти, който реши правилно последния, 22-ри пъзел, ще бъде победителят в Гонитбата.

„Миналото лято организирахме игра за заровено Volvo XC90 с V8 двигател и бяхме изключително доволни от успеха й – над 100 000 участници от целия свят се включиха”, споделя Линда Ганджери, директор-реклама на Volvo Cars – Северна Америка. „Тази година, с още повече участващи държави и с по-мечтана и оспорвана плячка, Гонитбата на Volvo се очертава дори по-грандиозна и настървена. Просто нямаме търпение да отплаваме. Така че просто се впуснете в Гонитбата!”

Освен България в Гонитбата ще вземат участие още Австрия, САЩ, Канада, Германия, Хонг Конг, Индонезия, Италия, Япония, Корея, Малайзия, Мексико, Норвегия, Филипините, Полша, Румъния, Русия, Сингапур, Швеция, Тайван, Тайланд и Великобритания.
Коментари
comments powered by Disqus