Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

BMW Z3

2
2
2571732450

Изкушението да притежаваш екстравагантния BMW Z3 на съвсем достъпна цена е нещо, на което малцина фенове на роудстърите могат да устоят, още повече, че двуместният модел действително изпълнява това, което обещават формите му – удоволствие от карането и изобилие от свеж въздух в косите.

Само че е почти задължително да стоите далеч от екземпляри, произведени преди фейслифта от 1999 година, защото бройките от първите години на произвеждания в Щатите Z3 се характеризират с разочароващо качество. Колкото по-нов екземпляр купите, толкова по-добре – оптимален е вариантът за автомобил, произведен скоро преди смяната на поколенията през 2003 година.

Тропащи шумове, дефекти в електрическата система, бързо износване на гюрука – всички тези неприятности в немалка степен вгорчават удоволствието при по-ранните версии на модела, като това впечатление може да се добие и сред преглеждане на форумите по темата. Версията купе си остана по-скоро екзотика, така че за нея информацията е по-скоро оскъдна. Мощните М-версии на Z3 също се намират мъчно, независимо дали търсите купе или роудстър. При интерес към такъв автомобил задължително се търси перфектно поддържан екземпляр, тъй като при немарливо отношение фамозната 3,2-литрова машина под предния капак изисква скъпи ремонти. Z3 Coupe се среща рядко на вторичния пазар, така че за обобщени ценови параметри тук е трудно да се говори.

Плюсове
  • спортно поведение на пътя
  • прецизна кормилна уредба
  • приличен комфорт
  • плавно работещи двигатели
  • много добри динамични показатели (само при шестцилиндровите модели)
Минуси
  • дефекти в изработката
  • малък багажник
  • посредствено впечатление за качество
  • силни аеродинамични шумове
  • податлива на усукване каросерия
  • скъпа поддръжка
Типични повреди
  • » проблеми с носачите на окачването
  • » дефекти в уплътненията на двигателя
  • » ненадежден мек покрив
Препоръчвани двигатели

1,9-литров бензинов двигател със 138 к. с. (Z3) Вяли динамични показатели, но затова пък сравнително ниски разходи по поддръжката. Разход от около девет л/100 км.

История на модела

1996 Представяне на Z3 в изпълнение роудстър.

1997 Шестцилиндрови варианти 2.8i (192 к. с.) и М Roadster с 321 к. с.

1998 Дебют на версията купе.

1999 Дебют на версията купе.

2000 2,2-литров двигател със 170 к. с. наследява мотора със 150 к. с., 3.0i идва на мястото на 2,8-литровия си предшественик.

Коментар на Dekra

Z3 се отличава преди всичко с често срещани сериозни проблеми с носачите на окачването.

Коментари

анонимен
Искате да си купите Мицубиши Аутлендер ново или тестово или искате да го покарате по дълго преди да решите дали да си го купите: www.rentauto.bg mob 0888704371

анонимен
След 3 години ползване имам следните похвали и забележки: минуси - твърдо окачване - вади се маркуча за турбото и изглежда старшна повреда но не е! - много е муден двигателя 2.0 dci но новият 2.2 dci e уникален особено автоматика CVT! - много наранима боя. Плюсовете са повече: - много устойчив на завой - перфектен разход на гориво 6л./100км. - определено е красив като интериор и екстериор. - и издържа и на груб офрод това е от наблюдение на един служебен :)))

comments powered by Disqus