Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler PT Cruiser

2
2
2571737571

Кой твърди, че автомобилите с ярка индивидуалност непременно трябва да струват скъпо? Chrysler PT Cruiser доказва точно обратното: добре запазени екземпляри от 2002 година започват цените си от 5000 евро.

Автомобилът е оформен в неповторимия стил на типичен хотрод, задвижван от мотор V8, но с това в общи линии се изчерпва наистина интересното в него. PT Cruiser разочарова с евтини пластмаси и некачествени тапицерии, и въобще атмосферата в интериора може да се нарече всякак, но не и оригинална или приветлива. Впечатляващ за сметка на това е големият и функционален багажник. Седалките не дават достатъчно странична опора на тялото, облегалките им също не са удобни.

Двулитровият бензинов двигател със 141 силно анемични конски сили не е за препоръчване, и на практика е почти толкова муден, колкото и базовия мотор със 115 к. с. 2,2-литровият дизел предлага задоволителна тяга, а същевременно с това работи тихо и равномерно и не харчи много. От предлаганите бензинови двигатели достоен за агресивния външен вид на автомобила е единствено 2,4-литровият турбовариант, който осигурява прекрасна тяга, но пък и дава много висок разход на гориво.

Плюсове
  • » богато серийно оборудване
  • » просторен интериор
  • » атрактивен, оригинален дизайн
  • » сигурно поведение на пътя
  • » добро управление
  • » гъвкаво организирано товарно пространство
Минуси
  • » евтини пластмаси в интериора
  • » небрежна изработка
  • » ниска товароподемност
  • » оскъдно оборудване за сигурност
  • » неособено солидна каросерия при кабриолета
  • » бензинови мотори със слаба тяга (освен турбоварианта)
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » твърде слабо действие на ръчната спирачка
  • » дефектни светлини
  • » разбито задно окачване
Препоръчвани двигатели

2,4-литров бензинов с 223 к. с. Много еластичен четирицилиндров турбодвигател с впечатляваща тяга, разход около 11,5 литра на 100 км.

2,2-литров турбодизел със 121 к. с. Common Rail-двигател с добра тяга, разход около 8,5 л/100 км.

История на модела

2000 Дебют на модела с 2,0-литров бензинов двигател със 141 к. с.

2001 Нова базова версия с 1,6-литров мотор и 115 к. с.

2002 Нов 2,2-литров Common Rail-дизел със 121 к. с.

2003 Нов 2,4-литров бензинов турбодвигател с 223 к. с.

2004 Дебют на вариант с каросерия кабриолет.

2009 Прекратяване на производството

Коментари

Анонимен
Chrysler PT Cruiser 2.2 2004г дизел + варви много добре , супер издражлив на далги преходи удобен за водача и пасажерите, електроните системи се задействат на време и в най-критичните ситуации ти спасиават живота, на сняг и лед е като джип /- шумен , акомулатора дава проблеми, биалетите се разбиват бързо. като циало е много добар автомобил карам го от 4 години и не мисля да го сменя следваштите 4 години

kevork
Prekrasna kola

comments powered by Disqus