Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler PT Cruiser

2
2
2571737571

Кой твърди, че автомобилите с ярка индивидуалност непременно трябва да струват скъпо? Chrysler PT Cruiser доказва точно обратното: добре запазени екземпляри от 2002 година започват цените си от 5000 евро.

Автомобилът е оформен в неповторимия стил на типичен хотрод, задвижван от мотор V8, но с това в общи линии се изчерпва наистина интересното в него. PT Cruiser разочарова с евтини пластмаси и некачествени тапицерии, и въобще атмосферата в интериора може да се нарече всякак, но не и оригинална или приветлива. Впечатляващ за сметка на това е големият и функционален багажник. Седалките не дават достатъчно странична опора на тялото, облегалките им също не са удобни.

Двулитровият бензинов двигател със 141 силно анемични конски сили не е за препоръчване, и на практика е почти толкова муден, колкото и базовия мотор със 115 к. с. 2,2-литровият дизел предлага задоволителна тяга, а същевременно с това работи тихо и равномерно и не харчи много. От предлаганите бензинови двигатели достоен за агресивния външен вид на автомобила е единствено 2,4-литровият турбовариант, който осигурява прекрасна тяга, но пък и дава много висок разход на гориво.

Плюсове
  • богато серийно оборудване
  • просторен интериор
  • атрактивен, оригинален дизайн
  • сигурно поведение на пътя
  • добро управление
  • гъвкаво организирано товарно пространство
Минуси
  • евтини пластмаси в интериора
  • небрежна изработка
  • ниска товароподемност
  • оскъдно оборудване за сигурност
  • неособено солидна каросерия при кабриолета
  • бензинови мотори със слаба тяга (освен турбоварианта)
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » твърде слабо действие на ръчната спирачка
  • » дефектни светлини
  • » разбито задно окачване
Препоръчвани двигатели

2,4-литров бензинов с 223 к. с. Много еластичен четирицилиндров турбодвигател с впечатляваща тяга, разход около 11,5 литра на 100 км.

2,2-литров турбодизел със 121 к. с. Common Rail-двигател с добра тяга, разход около 8,5 л/100 км.

История на модела

2000 Дебют на модела с 2,0-литров бензинов двигател със 141 к. с.

2001 Нова базова версия с 1,6-литров мотор и 115 к. с.

2002 Нов 2,2-литров Common Rail-дизел със 121 к. с.

2003 Нов 2,4-литров бензинов турбодвигател с 223 к. с.

2004 Дебют на вариант с каросерия кабриолет.

2009 Прекратяване на производството

Коментари

Анонимен
Chrysler PT Cruiser 2.2 2004г дизел + варви много добре , супер издражлив на далги преходи удобен за водача и пасажерите, електроните системи се задействат на време и в най-критичните ситуации ти спасиават живота, на сняг и лед е като джип /- шумен , акомулатора дава проблеми, биалетите се разбиват бързо. като циало е много добар автомобил карам го от 4 години и не мисля да го сменя следваштите 4 години

kevork
Prekrasna kola

comments powered by Disqus