Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen Berlingo

28
28
2571720957

Представеният първоначално като товарен автомобил Citroen Berlingo, почти напълно идентичен с Peugeot Partner, бе преобразуван и с течение на времето доразвиван в семейно ориентиран ван с качества са лек автомобил. С него Citroen си заслужи честта да бъде определен за един от основоположниците на достъпните комби-автомобили с висок покрив.

Ако имиджът и комфортът на обикновената каросерия не са достатъчни, можете да се ориентирате към моделите Multispace, предлагащи по-богато оборудване. Те са и най-търсените сред употребяваните автомобили, затова и цената им е сравнително висока. Въпреки това не е невъзможно да бъде намерен достъпен автомобил. За около 2000 евро може да бъде купен модел Multispace с пробег над 100 000 км.

Характерна особеност за Berlingo е, че първите собственици рядко продават автомобилите си рано и затова трудно могат да бъдат открити автомобили с малък пробег. По-старите модели имат по-лошо оборудване за безопасност. ESP се предлага в по-новите модели с 1,6-литров бензинов и HDI-двигателя с 90 к.с.

Плюсове
  • » висок транспортен капацитет
  • » просторен интериор
  • » добър комфорт на возене
  • » добра водимост и сигурно поведение на пътя
  • » многобройни отделения за предмети
  • » висока товароносимост
  • » две плъзгащи се врати
Минуси
  • » недостатъчно спирачно действие
  • » лошо качество на изработка
  • » меки и плоски седалки
  • » ESP като опция само при определени модели
Типични повреди
  • » износване на спирачните дискове
  • » прокъсани спирачни маркучи
  • » проблеми с електрическата система
Препоръчвани двигатели

1,6-литров дизел с 90 к. с. Дизелов мотор с относително добра работа и лесно развиване на високи обороти, разход около 7,7 л/100 км.

1,4-литров бивалентен мотор с газ/бензин и 68 к. с. Двигател с изгодни експлоатационни разходи и достатъчна динамика. Разход около 8,5 кг/100 км.

История на модела

1996 Дебют на модела с 1,4-литров бензинов мотор със 75 к.с.

1997 Нова версия с 1,9-литров дизел със 70 к. с.

1999 Плъзгаща се врата отдясно.

2000 Плъзгаща се врата и отляво.

2002 Фейслифт и нов преден мост.

2005 Нова версия 1,6 HDi с 90 к.с.

Коментари

Берлинго 1.9Д 2000 година
Ето това е темата на която дадох отговор : http://clubcitroen.bg/forum/viewtopic.php?f=64&t=58223 Изгежда от ситроен форума не им хареса моето мнение и не искаха да ми я публикуват - ще я постна тук - може на някои да му свърши работа . Много хубава тема колега и аз да драсна някои ред да се отсрамя Та значи аз съм със Берлинго 1.9D 2000г. и го имам от около 4 години и аз също му направих 200 хил. км. За плюсовете съм съгласен с двете ръце а и много малко автомобили могат да се похвалят с толкова широко пространство в цялото купе ама много малко автомобили. Возията като цяло е добра и се управлява доста леко - забелязвам даже че много жени я карат тази кола. А сега за минусите е по интересно все пак сме в БГ и отрицателната част на нещата е по интересна Колегата казва скъпи части а според мен трябва да пише доста скъпи части. Които се е насочил да си купи Берлинго нека звъне в АМК и да пита за цените на части. Като за шарнири и биалетки не говорим . Парното отзад ако навън е минус 10 хората да със яке задължително. Действително колоните отпред пречът на видимоста и ако си в центъра и шават много хора - може някои да се качи на капакът ако си малко разсеян от стреса Хареса ми колегата как е написал разход 7 . Двигателя действително си е куц кон и харчи като змеи, нещо от сорта на 10-11 градско а извън-градско в най добрия случай с много галене току виж си направил 7-8. За изпреварване може да се говори само ако този отпред кара с 50-60км. и ти да се опиташ да се стрелнеш с 80км За седалката не мога да твърдя че е супер неудобна- става по мое мнение ( карал съм такси около 3 години и съм се возил на доста видове седалки ) , гледам че често са прокъсани на други Берлинговци, но са криво ляво добре. Рейката и на мен ми тече от както съм я купил и си доливам масълце вече към 4 години. Това е едно от слабите им страни и по мнение на други колеги. За годините си не съм сменял демпферна шайба , но съединителя се предаде на четвъртия ден от както я купих и заедно с разни малки лостчета и смяната му ми излезе към около 500лв с труда. Действително на тези коли ходовата част е консуматив. Колкото до токовете съм писъл и в други теми-имах проблеми с паленето и се оказа ключалката на стартера, отделно безпричино свети лампата за прегрял двигател, крушките на таблото за фаровете ми изчезна ( разбирай изгоря ) и другите крушки за осветлението на таблото като го удариш и светват. Ключът за парното които е тип плавно пускане на духалката е гола вода на доста мой приятели с Берлинго работи само на една степен и са го сменяли по един дваж пъти. Габаритите отпред се сменят изключително зле и се чупят щипки - вобще неква трагедия Светлините на задния номер се сменят още по зле - като се сваля кората и се бърка слепешката и много тегаво. Общо взето токовете не са им най силната страна. Вратата зад пасъжера-задната също е често срещано явление, да се счупи дръжката от вън.Моита сдаде багажа на няма и 2 месеца от като беше при мен. Въпросната врата се отваря изключително трудно и от вътре и от семейство и приятели, майка ми така и не свикна - добре че жена ми е схватлива - никои друг не може да се оправя с отварянето и. Карал съм на такси по новото берлинго като на колегата които е пуснал темата, за три месеца на всеки клиент които се е качил отзад му асистирам с отварянето на задната врата - мъка , мъка Много трудно се отваря задните- просто си има чалъм както се казва. За сега толкова че стана много дълго - приято шофиране на всички

dess79
Карам такава вече 250х.км.1.9дизел е от втората версия на първата генерация.Всеки ден минавам 130-150км.градско.Колата вече е над 400х.км.Изключително здрав автомобил,много удобен,със страхотен климатик.Двигателя не е особено пъргав,но е само 70к.с.Относително икономичен.По ходовата част съм сменил само задните тампони на носачите и много рядко някоя биелетка.Спирачките не е вярно,че са слаби.За такава кола си спира много добре.

7777777
Q7

Анонимен
6A SHI SI KUPIA TAKAVA

koki
Q7 с пневматично окачване вози като лодка. незнам с какво мерцедес е по-добър?!

Анонимен
19д не работят перките

MERSEDES
NAY DOBROTO MARKA ZAMEN V SYAL SVYAT

Владимир Вучков
не е вярно за не достатъчното спирачно дийсвие, ако се сменат сперачни дискове на 3 накладки. Единсвенето дразнещо в колата е че задните плъзгащи врати тропът при Белрлитго две преди последния фейс лифт с кристалните стопове при него и вратите са със други дръжки за отваряне товътре, но и този въпрос се решава със 150 - 200 лева за обезшумяване / има такива фирми /. Нема такава кола. Ако е подържана както трябва е една добра покупка

Владимир
Кароам Берлинго от 2 години. Купих го на 55000 досега съм навъртял 65 000 за две години. Правил съм само текущи ременто като смяна на ремъци масла, лагери на турсиона което също е кунсуматив и естественно нокладки. Колата е желязна.Моята е с ХТР окачване без заден дифериенцял. изключително здрава на 110 000 не е пипано нищо по окачването като се има предвид, ме се кара 85% градско. Добър конфорт отлична музика, срашно практична, евтина подръжка, перфектен семеен автомобил.

Драгомир
Имал съм както берлинго 2.0HDI 90 коня, така и 1.6 HDI пак 90 коня. И двата автомобила са ме учудвали като възможности. Смея да твърдя,че 1.6HDI е доста по-пъргаво и съм се забавлявал доста с разни "бегачки". А 2.0HDI съм го изпробвал до 195 км/ч, като вървяхме успоредно с пежо партнер,което е същото. За дълъг път колата те уникално удобна и често ми се случва да не ми се слиза. Явно това,че се водят "баничарки" не им пречи да вършат работата на обикновен автомобил,а и много повече от такъв. Единствеия недостатък за мен са евтините материали по интериора,но се свиква. Този автомобил определено си заслужава и не случайно е предпочитан от много хора.

Aнонимен
абе пишете на кирилица брее

анонимен
imah berlingo 2.0 hdi 4 godini, nikakvi problemi s tazi kola, prosto e perfectna

анонимен
Ало, за Berlingo II да си чувал? Има си баш три дизела с обем 1.6 и единият е 90 к.с.

анонимен
1,6-литров дизел --- ало, такъв дизел няма. Има 1,9 като това са два различни двигателя: 1,9 XUD9 и 1,9 DW8, като първия е по-стария но и по-добрия

Mercedes-Benz
koito se interesuva tazi informacia e pri tsenovata lista za vseki ot modelite na mercedes. stiga veche s tezi klisheta mercedes davali malko no bili mnogo skapi - ta vie dori ne proveriavate infoto v tsenovite listi ot oficialnite predstaviteli na tezi marki.bazovite audita sa kato Golf - skapan plat i plastmasa. mi skapi 6te sa mercedes. az ne iskam da 4uia za bmw otkakto sled edna sedmica poslednata togava se ka4ih na C180K. i sled neia GL-a, no C180K se okaza po-dobar ot 730d... ot lichen opit govorq taka 4e vie si pliampaite prazni prikazki

Mercedes-Benz
tuk koito komentirate che audi predlagalo poveche na po-razumna cena mai ne ste poglejdali bazovoto oborudvane na GL. otvorete www.mercedes-benz.bg i prochetete kakvo vliza v bazovata cena na GL i togava pak shte si govorim dali e po-skup...

Mercedes-Benz
Imam GL550 ot USA, no dori da beshe malkia diesel kakto v testa, pak go iskam pred vseki drug konkurenten avtomobil, puk neka da e po-baven. Mercedes si e Mercedes

IoVAN
A kade zabravihte nai iakia dvigatel 2.0Hdi? - sravnitelno malko kone - 90 konia no s tazi kubatura e nadejden i varshi vsiaka rabota s lekota. Ima specialna vercia XTR s podsileno okachvane, blokaji, stomaneni kori po cialoto dano i t.n. taka che sachetano v niskoto teglo e edin ot nai dobrite avtomobili za exploatacia v Balgaria

A6
Тези които искат да карат Мерцедес търябва да знаят и, че ще си плащат повече и като цена и като подръжка за да карат "великата марка". Аз карах Мерцедеси 7 год и сега 2год имам Ауди-колегата е прав Ауди предлагат много повече на по разумна цена.

А8
аз имам ауди A8 2005г. и смята, че ауди е най-добрата марка.

карачи престанете
Много е лесно да кажеш аз съм карал еди какво си. На всичкото отгоре ви е останало време и да пишете. Досега четох коментарите на 1 дето е карал паганди зонта и кайен, тука са на мерцедес и ауди. Айде стига вече.

McLaren
Карал съм и ги и двата модела, ако искаш комфорт Мерцедеса, ако искаш да се друсаш Аудито.Аз бих избрал Мерцедеса, не за висимо от голямата цена, малко е по-добър.

miro
audi Q7 e най-dobrata kola sporet men!

ilian
Дали ще изберете Audi Q7 3.0 TDI или Mercedes GL 320 CDI,определено няма да сбъркате,защото и двата SUV-a имат качества,които не са за пренебрегване.Този избор е въпрос на това с колко пари разполагате.Audi Q7 3.0 TDI общо с ДДС-то струва 133388 лева,а Mercedes GL 320 CDI-165504 лева

Zlatko
mercedes 6te :D bokluci .. Audi sa se dokazali kato nai dobrata marka koqto predlaga vsi4ko na dobra cena i izkl. ka4estvo :)

Ta4kata
Ima edna marka kola, horata sa go kazali Mercedes i vsi4ki ostanali

ivan
ispored men

Hristo Atanasov
Mercedesa si e mercedes

comments powered by Disqus