Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4

Френското предложение с марка Citroen в класа на Golf се отличава с приятни детайли, но има проблеми с качеството на изработката и с надеждността.

С наследилия Citroen Xsara модел C4 в компактния клас се появи свеж полъх. За разлика от предшественика си обаче той не се предлагаше като комби версия, а само с каросерии с две и с четири врати.

Двигател: Бензиновите и дизеловите мотори имат паритет по отношение на предлагането. Най-често срещаните 1,6-литрови агрегати (всеки с мощност от 109 к.с.) са добър компромис от гледна точка на разхода на гориво и динамиката. 1,4-литровият базов бензинов мотор (88 к.с.) страда от липса на тяга, а базовият дизел с 90 к.с. е без филтър за твърди частици. Чудесен избор са разработените от BMW и монтирани след 2008 година бензинови мотори с обем от 1,6 литра (турбо/150 к.с. и атмосферен/120 к.с.), които заменят неособено рафинирания и лаком двулитров атмосферен агрегат. Ако търсите автоматична трансмисия с преобразувател на въртящия момент, трябва да се насочите към двулитров или 1,6-литров турбомотор. Полуавтоматичната предавателна кутия (EGS) не е за препоръчване.

Каросерия: Освен вана C4 Picasso (виж раздела за ванове) в гамата на Citroen C4 се включват хечбек и купе с две врати. Ако често ви се налага да превозвате пътници отзад, е добре да избягвате последната версия. Достъпът до задните седалки е затруднен, а мястото недостатъчно.

Изработка: По отношение на надеждността Citroen C4 не е сред отличниците. Ръжда се появява рядко, но пък не са рядкост проблемите с електрониката. Преди покупката е добре да проверите за наличие на книжка с редовно отбелязвани сервизни дейности.

Безопасност: В тази част Citroen C4 може да служи за пример със своите пет звезди в тестовете на Euro NCAP. Серийно се монтира ESP, а така също и шест въздушни възглавници.

Ходова част: Въпреки че в настройката приоритет е била повече динамиката, отколкото комфортът, поведението на окачването е приемливо. C4 обаче недолюбва късите и резки неравности. Трябва да се свикне и с лекото, но неособено отзивчиво откъм обратна връзка кормилно управление. Тук се върти само венецът на волана, докато средната част остава неподвижна.

Кой двигател ви препоръчваме

Често срещаните 1,6-литрови агрегати със 109 к.с. са подходящи за ежедневието, като бензиновият мотор изразходва около 8,5, а дизеловият около шест литра на 100 км. Ако искате нещо по-динамично, може да се обърнете към THP 150 с турбомотор.

Спецификации на двигателите на Citroen C4
Кой тип каросерия да изберете

Функционалността на купето е ограничена, за което говори и самият му дизайн. Ако имате намерение да возите по-често четирима души, трябва да се обърнете към хечбека. В него без проблем могат да се поставят две детски седалки. Максималният товарен обем достига 1023 литра, което не е впечатляваща стойност.

От коя година да е моделът

В края на 2008 година Citroen C4 претърпя фейслифт, при който получи и нови мотори. Ако искате бензинов двигател, е добре да изберете именно някой от тях.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Базовият вариант Advance е доста бедно оборудван, като за него се доплащаха климатикът и дори радиото. От Comfort нагоре има всичко необходимо. С определени пакети са налице и ксенонови светлини.

Каква е цената

Citroen C4 с бензинов мотор в добро състояние може да бъде намерен за около 5000 евро. За дизел трябва да се доплатят 1500 евро.

Цени на Citroen C4 в Германия
Колко е надежден

Специалистите на Dekra отбелязват, че независимо от пробега няма да откриете сред отличниците Citroen C4 от първото поколение. Нивото на повредите по каросерията и интериора е около и над средното. Спирачките трябва да бъдат проверени внимателно. Тук хората на Dekra откриват най-често износени дискове и накладки.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus