След премиерата на новия Citroen С1 през 2005 г. на сразяващата цена под 8000 евро котировките за употребявани Saxo рязко спаднаха. Междувременно дори модели от последните две години на производство могат да бъдат намерени за по 2000 евро.
За тази сума ще получите малък автомобил с безспорно добри динамични показатели. В резултат на ниското тегло дори базовият бензинов двигател с 60 к. с. успява да осигури доста пъргаво придвижване. Недостатък на олекотената конструкция обаче е, че при движение върху автомагистрала в купето на Saxо става твърде шумно. Освен това вложените във вътрешността материали не са особено трайни.
Тъй като системата ABS при Saxo се предлагаше срещу доплащане, е добре купувачите да проверят преди покупката дали избраният от тях автомобил разполага с електронния помощник. Във всеки случай няма да е трудно на вторичния пазар да се намери добре запазен екземпляр на приемливо ниска цена, тъй като предлагането е голямо. От края на 2000 г. 1,4-литровият бензинов модел отговаря на изискванията на стандарта за вредни емисии Euro 3 – ниво, което се постига и от дизеловия вариант.
1,4-литров бензинов със 75 к. с. Динамичните показатели на четирицилиндровия двигател гарантират спортен характер. Разход около 7,5 л/100 км
1,5-литров дизел с 57 к. с. Дизеловият двигател с атмосферно пълнене се характеризира преди всичко с ниския си разход от под 5 л/100 км
1996 Пазарен дебют на Saxo като наследник на АХ
1998 Удължени интервали за смяна на маслото (бензинови двигатели 20 000 км, дизелови - 15 000 км)
1999 Рестилизация
2001 Дизелът вече с мощност 57 к. с.
2003 Преустановяване на производството
Анонимен
Здравейте, брат ми кара SAXO 1.1 модел 2001г. и е много доволен. Кара я вече 4 години и няма никакви сериозни грижи. Много го слуша.Съгласен съм с колегата по-горе "Като цяло ако колата се подържа добре няма да ви създава сериозни грижи".Колата я купи на 48 000, а сега е на 72000, като се кара само в София. Работи като часовник и зимата никога не е имал проблеми при миносовите температури. Доста е височка и е идеална за нашите балкански условия.
Николай Симеонов
Карам такова Saxo от 2г. модел 99г. и съм много доволен.Като цяло ако колата се подържа добре няма да ви създава сериозни грижи.При покупка на такъв автомобил гледайте главно за ТЕЧОВЕ ОТ ГАРНИТУРАТА НА ГЛАВА ИЛИ СЕМЕРИНГИ,вътрешните карета тракат неприятно и също така задните мостове( ако преди това е имало по-широки джанти).Като цяло колата е най-добрият избор в този клас.Моето е 1.4 75 коня и като динамика е страхотно,а от разхода съм повече от доволен- 7.5 на 100 км при спокойно каране :)