Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Seicento

Съдбата сякаш е предопределила малкия италианец на Fiat за пътувания на къси разстояния и движение в градски условия. Дългото само 3,30 м автомобилче с две врати може да паркира дори в най-тясното пространство, като предлага и много добра видимост.

Ако се обърнат облегалките на седалките багажното отделение може да побере дори продуктите от голямо пазаруване. Иначе обстановката в изгодния в ценово отношение базов модел, който продължава да се произвежда заедно с новия Fiat 500 в Полша, е по-скоро спартанска.

Това личи от оскъдното обзавеждане и екипировка с контролни прибори, при което миниатюрните седалки не предлагат почти никаква странична опора, а тясното пространство отзад може да се използва само на къси разстояния от изключително гъвкави хора. Дълги преходи ще бъдат избягвани и без другото поради шумния двигател и ниския комфорт, които предлага окачването.

Купувачите, които не се притесняват от донякъде немарливата изработка, могат да намерят икономически мотиви в купуването на Seicento - цените на употребяванитe екземпляри са сравнително ниски, а и експлоатационните разходи надали могат да бъдат по-изгодни в този клас автомобили.

Плюсове
  • добре обозрима каросерия
  • компактни габаритни размери
  • стабилни динамични показатели
  • добра ергономичност
  • лесно обслужване
  • ефективно използване на пространството
  • ниски разходи за поддръжка
Минуси
  • лош комфорт на окачването
  • малък багажник
  • шумни и неравномерно работещи двигатели
  • недостатъчно място отзад
  • оскъдно обзавеждане
  • тясно оразмерени и недобре оформени седалки
Типични повреди
  • » износване на спирачките
  • » дефектни задни светлини
  • » неизправности в електрооборудването
  • » ръчната спирачка не се освобождава
Препоръчвани двигатели
0,9-литров бензинов с 40 к.с. Разполагащ с достатъчно за градски условия динамични показатели. Разход около 6 л/100 км.

1,1-литров бензинов с 55 к.с. Бавно ускоряващ, но темпераментен четирицилиндров двигател. Разход около 6 л/100 км.

История на модела

1998 Дебют на Seicento като наследник на Cinquecento. В сравнение с предшественика е с променен кокпит и със серийно предлагана въздушна възглавница за пътника до водача. Два двигателя: 0,9-литров (40 к.с.) и 1,1-литров бензинов (55 к.с.).

2000 Фейслифт. Серийно ABS.

Коментари

Анонимен
me4ta za vseki

rosen
tova e kolata.

анонимен
Много добро и здраво автомобилче за града,

jivko
simpaticna kolicka

comments powered by Disqus