Дребосъкът на Hyundai рядко разочарова и поради обстоятелството, че собствениците му не очакват много от него – освен да ги придвижва сигурно и икономично от едно място на друго.
Като „разумен автомобил” Getz изпълнява тези очаквания. Вътрешното му пространство дава възможност да бъде поставен в категория „основен автомобил”. Макар да няма спортни амбиции, моделът разполага с комфортно окачване. Към другите му силни страни се числи лекото управление и добрата изработка.
В сравнение със по-съвременните модели обаче, Getz прави лошо впечатление със спирачките си, които отслабват при по-дълга употреба вследствие загряване на барабаните и накладките. Освен това ESP се предлага едва след фейслифта от 2005 г.
Цените на по-новите версии на модела с две врати започват от кръгло 6500 евро. Вариантите с четири врати струват с около 400 евро повече. Ако търсите съвсем скоро произведен употребяван автомобил би трябвало да имате предвид, че търговци, извършващи реимпорт, предлагат нови Getz за кръгло 8000 евро. Екземпляри с четири врати и климатична инсталация струват с около 1200 евро повече. На това ценово ниво се намират и произведените през 2006 г. версии на Getz, оборудвани с препоръчвания дизелов двигател с 88 к. с.
1,1-литров бензинов с 67 к. с. Достатъчно темпераментен, тих и равномерно работещ базов двигател. Разход около 6 л/100 км.
1,5-литров дизел с 88 к. с. Енергичен, тих и икономичен агрегат, но не се предлага с филтър за твърди частици. Разход около 5 л/100 км.
2002 Старт на производствената серия с три бензинови двигателя (1,1, 1,3 и 1,6 литра), както и един 1,5-литров трицилиндров дизел с 82 к.с.
2005 Преработка на модела: нова предна част и вътрешно пространство с подобрено качество, по-мощни бензинови агрегати, нов четирицилиндров дизел (1,5 литра, 88 к.с.), като екстра система ESP.
Антон
Много стабилна и добра изработка, на автомобила.Супер компактен .