Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Getz

Дребосъкът на Hyundai рядко разочарова и поради обстоятелството, че собствениците му не очакват много от него – освен да ги придвижва сигурно и икономично от едно място на друго.

Като „разумен автомобил” Getz изпълнява тези очаквания. Вътрешното му пространство дава възможност да бъде поставен в категория „основен автомобил”. Макар да няма спортни амбиции, моделът разполага с комфортно окачване. Към другите му силни страни се числи лекото управление и добрата изработка.

В сравнение със по-съвременните модели обаче, Getz прави лошо впечатление със спирачките си, които отслабват при по-дълга употреба вследствие загряване на барабаните и накладките. Освен това ESP се предлага едва след фейслифта от 2005 г.

Цените на по-новите версии на модела с две врати започват от кръгло 6500 евро. Вариантите с четири врати струват с около 400 евро повече. Ако търсите съвсем скоро произведен употребяван автомобил би трябвало да имате предвид, че търговци, извършващи реимпорт, предлагат нови Getz за кръгло 8000 евро. Екземпляри с четири врати и климатична инсталация струват с около 1200 евро повече. На това ценово ниво се намират и произведените през 2006 г. версии на Getz, оборудвани с препоръчвания дизелов двигател с 88 к. с. 

Плюсове
  • добър вътрешен простор
  • приятен комфорт на окачването
  • ниска цена
  • изгодна поддръжка
  • стабилни динамични показатели
  • от 2005 г. тихи и равномерни дизелови
  • прилично качество на изработката
  • дори при базовата версия добро ниво на оборудване
  • леко управление
Минуси
  • отслабване на спирачките
  • лоша видимост във всички посоки
  • дизели без филтър за твърди частици
  • ESP само срещу доплащане, при ранни модели не се предлага
Типични повреди
  • » неизправности по електрооборудването
  • » дефекти при осветителната уредба
  • » неизправности по управлението на двигателя
Препоръчвани двигатели

1,1-литров бензинов с 67 к. с. Достатъчно темпераментен, тих и равномерно работещ базов двигател. Разход около 6 л/100 км.

1,5-литров дизел с 88 к. с. Енергичен, тих и икономичен агрегат, но не се предлага с филтър за твърди частици. Разход около 5 л/100 км.

История на модела

2002 Старт на производствената серия с три бензинови двигателя (1,1, 1,3 и 1,6 литра), както и един 1,5-литров трицилиндров дизел с 82 к.с.

2005 Преработка на модела: нова предна част и вътрешно пространство с подобрено качество, по-мощни бензинови агрегати, нов четирицилиндров дизел (1,5 литра, 88 к.с.), като екстра система ESP.

Коментари

Антон
Много стабилна и добра изработка, на автомобила.Супер компактен .

comments powered by Disqus