Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Lantra

След двете поколения на Hyundai Lantra предлаганата от 2000 г. Elantra отбеляза сериозен напредък на корейската марка, въпреки че новата версия с полегат покрив не можа да замести пълноценно комби варианта. Иначе автомобилът е много по-съобразен с европейския вкус от своите предшественици, при това създава впечатление и за по-високо качество.

Проявяват се само единични дефекти при акумулатора, климатика или имобилайзера и повечето от тях биват отстранявани в рамките на щедрата гаранция, давана от производителя. Освен това за цената си Elantra предлага изобилие от място и оборудване, макар и да липсват важни за сигурността елементи, като странични въздушни възглавници за глава и ESP.

С двулитровия Common rail дизел обаче Hyundai е в крак с автомобилната мода – агрегатът е значително по-еластичен и икономичен от двата бензинови мотора.

За предходния модел ще кажем само, че е по-добре да стоите далеч от него, тъй като показва далеч над средния брой дефекти, пък и цените за Elantra започват от скромните 3500 евро (за дизелите – от 5000 евро).

Плюсове
  • » много място в купето
  • » гъвкаво и обемно багажно пространство
  • » приличен комфорт на окачването
  • » богато серийно оборудване
  • » ефикасни спирачки
  • » удобни седалки
Минуси
  • » управление, при което се „губи” усещане за пътя
  • » тропане на окачването
  • » посредствено на вид качество на материалите
  • » слаби светлини
  • » ESP не се предлага
  • » няма странични въздушни възглавници за глава
Типични повреди
  • » ускорено износване на предния мост
  • » спукан изпускателен колектор
  • » шумно приплъзващ клиновиден ремък
  • » дефектен имобилайзер
  • » слаб акумулатор
Препоръчвани двигатели

Двулитров дизел със 113 к. с. Шумно работещ мотор със задоволителна еластичност и разход около 7,5 л/100 км.

Двулитров бензинов със 139/143 к. с. Четирицилиндров двигател с равномерен ход и добър темперамент; разход около десет литра на100 км.

История на модела

2000 Дебют на Elantra като класически седан и вариант с полегат покрив. Предлагат се два бензинови двигателя: 1.6 със 107 к. с. и 2.0 със 139 к. с.

2001 Двулитров Common rail дизел със 113 к. с..

2003 Рестилизация и подобряване на качеството на интериора. Двулитровият бензинов двигател вече e с 143, а 1,6-литровият – с 105 к. с.

2007 Дебют на новата генерация

Коментари

Emil Iliev-V.T
Imam Lantra-1,6-16v,kato zagree ne iska da zapali,sled 5-6zavurtania?

Петър Найденов
Не знам кой е правил тези проучвания, но притежавам няколко автомобила Елантра, които работят като таксита мотори 1.6, 2.0 бензин, общо 8 на брой и от личен опит не от слухове мога да споделя, че проучващия доста се е пообъркал с "+" и "–". Първо ще започна с т.н. минуси :"управление, при което се „губи” усещане за пътя." Губи се ако си пил или преуморен, карал съм над 50 модела автомобили включително съм се състезавал и мога да кажа че управлението е на доста прилично ниво за класа. Не,че е от ранга на спортен автомобил, но не и че се "губи" усещане.... "слаби светлини" - това може да го напише само човек, който не е карал "Елантра" през ноща или е карал автомобил над 400 000км.

comments powered by Disqus