Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar S-Type

Jaguar S-Type и днес е екзотика по пътищата на Европа, но това не променя факта, че от появата си на пазара през 1999 година автомобилът непрекъснато се подобрява и е интересна алтернатива на Audi A6, BMW пета серия и Mercedes Е-класа.


Най-ранните екземпляри от модела за съжаление често страдат от износване на окачването и на двата моста, скромна по размери и съответно ненадеждна спирачна система и твърде рязко превключваща автоматична трансмисия. При маратонския тест на auto motor und sport на версията V8 се появиха също сериозни проблеми с масления радиатор, напречните стабилизатори трябваше да бъдат подменени с нови, едната ключалка отказа тотално, а смяната на накладки беше многократна. Дори качеството на интериора може да се нарече добро едва при моделите, произведени след 2002 година.

Иначе Jaguar предлага доста от нещата, които ценителите на марката обичат. Дизеловият двигател може би не е точно за тях, но затова пък харчи не много, работи плавно и осигурява добра динамика. Бензиновите V8-двигатели радват сетивата с прекрасната си динамика и приятен звук, но харчат сериозно. Бензиновите V6-двигатели са малко по-икономични, но пък динамиката им е повече от скромна.

Плюсове
  • просторен интериор
  • приятен комфорт
  • удобни седалки
  • плавна работа на двигателите
  • ниско ниво на шумовете в купето
  • ексцентрично излъчване
Минуси
  • висок разход на гориво при V8-двигателите
  • плитък багажник
  • лош обзор от мястото на водача
  • пропуски в качеството на изработка (до 2002 година)
  • недостатъчно ефективни спирачки
  • висока степен на обезценяване
Типични повреди
  • » износване на предното окачване
  • » разбити гумени тампони на окачването
  • » износени спирачки
Препоръчвани двигатели

4,2-литров V8-двигател с 276/298 к. с. Мощен осемцилиндров агрегат, с фини маниери на работа,  разход от около 13,5 литра/100 км.

2,7-литров турбодизел с 207 к. с. Плавно работещ V6-дизел с чудесна тяга, разход около 9,5 литра на 100 километра.

История на модела

1999 Пазарен дебют на модела.

2000 Модифицирано управление.

2001 Телефон и гласово командване срещу доплащане

2002 Фейслифт с подобрение по ходовата част и автоматичната трансмисия, нови двигатели.

2004 Втори фейслифт с промени по предната и задната част, нов 2,7-литров V6 турбодизел с 207 к. с.

Коментари
comments powered by Disqus