Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Carnival

Kia Carnival представлява тъжна гледка на вторичния пазар – интересът към модела е наистина слаб. Което не е съвсем оправдано – срещу скромна сума човек получава огромен автомобил с добро оборудване. Екземпляри от 2002 година се продават за около 4000 евро, като се предлагат преди всичко дизелови версии.

Дългият почти пет метра Carnival е един от най-големите представители на своята категория. Интериорът е невероятно просторен, а ако седалките на третия ред не се използват, налице е и гигантско товарно отделение. Страничните плъзгащи се врати допълнително улесняват достъпа до задната част на купето.

За съжаление, докато практичността е сред силните страни на Kia Carnival, в много други отношения инженерният гений явно не е споходил създателите на модела. Мекото окачване и индиректната кормилна уредба не дават почти никаква обратна връзка с пътя.

Почти никакви критики обаче не могат да бъдат отправени към оборудването на модела – то е фантастично с оглед на цената. Сериозен минус обаче е липсата на система ESP и странични въздушни възглавници при първата генерация – една от грешките, които в Kia далновидно са отстранили при представения през 2006 година наследник, който разполага с респектиращо оборудване за пасивна безопасност.

Плюсове
  • » просторен интериор
  • » богато серийно оборудване
  • » гъвкаво вътрешно пространство
  • » седем места
  • » приличен комфорт на возене
  • » безпроблемно поведение на пътя
  • » практични плъзгащи се врати
Минуси
  • » кормилната уредба дава слаба обратна връзка
  • » слаби спирачки
  • » тромаво управление
  • » немарлива изработка
  • » висока степен на обезценяване
  • » недостатъчно оборудване за безопасност (при Carnival 1)
Типични повреди
  • » износена спирачна система
  • » разбито окачване
  • » разбита кормилна уредба
  • » дефектни уплътнения по двигателя
  • » недостатъчно действие на ръчната спирачка
Препоръчвани двигатели

2,9-литров дизел със 144 к. с. Добре работещ модерен Common Rail четирицилиндров двигател с разход около десет литра на 100 км.

2,5-литров бензинов двигател със 150 к. с. Сравнително добре работещ мотор, добри динамични показатели, разход около 13 л/100 км.

История на модела

1999 Дебют на модела с 2,5-литров V6-двигател със 150 к. с.

2000 Подобрения по ходовата част, двигателите и трансмисиите.

2001 Модификации по настройката на окачването и спирачната система, нов турбодизелов двигател с обем 2,9 литра и мощност 144 к. с.

2006 Дебют на изцяло новото поколение на модела с богато оборудване за безопасност.

Коментари

Анонимен
skapi li sa 4atite na kia

Анонимен
dizela si e po ikonomi4en

ТРОШАЧА
Като гледам модел 2007г. мисля че си заслужава ! Срещу нея единствено може да се изправи Гранд Вояджър-а ( фейслифт 2007г.) и тук вече настава колебание 3.3 бензин срещу 2.9 дизел !? Цената и на двете горива вече е еднакво висока но на бензина можеш да монтираш газ а на дизела...?

Анонимен
iuy

zozo
На третия ред седалката се води за трима

Aнонимен
Къде ги тия 7 места, като на втория ред са две седалки?

Aнонимен
колко гори на100км

comments powered by Disqus