Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Lancia Ypsilon

Ако зависеше само от външния вид, Lancia Ypsilon щеше да бъде бестселър. Ypsilon излъчва благородство и напомня на бутилка старо бургундско вино с богатото си оборудване, включващо дори тапицерии от алкантара.

Малцина са обаче тези, които се престрашават да заплатят солената цена на нов автомобил от този модел, а елегантният италианец не е никак евтин и на вторичния пазар. Дори екземплярите от последните години на производство на старото поколение държат завидно високи ценови нива.

Новото поколение се предлага на вторичния пазар от 6000 евро нагоре – приблизително за толкова, колкото струват новите дребосъци на Citroen, Peugeot и Тоyota. Това положение обаче може би ще се промени донякъде, тъй като след последната модернизация се предвижда цената на нов базов модел да бъде само 11 000 евро.

Дано настъпят положителни промени и по отношение на качеството. При старото поколение на Lancia Ypsilon дразнеха повредите по електрооборудването и бързо корозиращите изпускателни уредби, докато актуалният модел има имидж на по-благонадежден, но броят на движещите се по пътищата екземпляри е доста ограничен, за да се формира обективна статистика.

Плюсове
  • изискано обзаведен интериор
  • еластични и икономични дизели
  • удобно управление, добра ергономия
  • изключителен дизайн
  • много атрактивни специални модели
  • богато серийно оборудване
Минуси
  • ограничен комфорт на окачването
  • малък багажник
  • слаби спирачки
  • слабо предлагане на вторичния пазар
  • твърде високо ценово ниво
  • малък полезен товар
Типични повреди
  • » незадоволително действие на спирачките
  • » повреди по осветлението
  • » проблеми с електрооборудването
  • » ръжда по изпускателната уредба
Препоръчвани двигатели

1,2-литров бензинов с 60 к. с. Малкият бензинов двигател е напълно достатъчен за градско движение и е доста икономичен. Разход около 6 л/100 км

1,3-литров дизел със 75 к. с. Дизеловият мотор показва известна слабост при потегляне. Разходът му е около 5 л/100 км (само при актуалните модели)

История на модела

1996 Представяне на пазара, сервоусилвател на волана при версиите LS, въздушна възглавница за пътника до водача при LX

1997 Нов базов модел Elefantino с 55 к. с.

2000 Малка модернизация

2003 През септември Lancia представят наследника на Ypsilon

2006 Модернизация

Коментари

dimitar
супер е колата имам я от 6 години

didko2010
смятам даси купя Lancia Ypsilon 1,1 каво ви е мнението за нея

Aнонимен
това е количка която ти доставя удоволствие да ги по завоите в изпреварване ;)

анонимен
Много подходяща и лесна за паркиране по центъра

анонимен
супер автомобилче. много маневрено и много икономично

comments powered by Disqus