Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover Freelander

Поставен до своите по-големи братя, Land Rover Freelander не изглежда достатъчно внушително. Въпреки това той заслужава да носи легендарното име на марката, а качествата си на катерач моделът доказа в известното състезание Camel Trophy.

Серийният тракшън-контрол и системата за подпомагане при спускане по наклон позволяват и на неопитни водачи смели излизания извън асфалтираните пътища. Границите на проходимостта се достигат едва на терени, които изискват наличието на по-висок просвет и на редукционна скоростна кутия.

Предпочитаната област на обитаване на модела са гъсто населените градски региони. В ежедневна употреба Land Rover Freelander впечатлява с компактните си размери и относително комфортното си окачване. В купето той предлага място за четирима пътници, но багажното пространство можеше да бъде по-голямо.

Изборът на купувачите се свежда до три варианта: каросерия с две врати с твърд и мек покрив и семейно ориентираната каросерия с пет врати. Препоръчително е избягването на модели от първите години на производство, при които качеството на изработка не е достатъчно добро. В технически план като недостатък може да се изтъкне големият брой повреди в главата на 1,8-литровият бензинов мотор. Проблеми с турбото са регистрирани при турбодизеловия мотор с 97 к.с.

Плюсове
  • добри офроуд-характеристики
  • безпроблемно поведение на пътя
  • добра видимост
  • просторно купе отпред и отзад
  • задоволителен комфорт на возене
Минуси
  • проблеми с електрическата система
  • високо ниво на шум в купето
  • малък багажник
  • висок разход при бензиновите двигатели
  • пропуски в качеството на изработка
  • слаби спирачки
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » дефектни светлини
  • » дефектни уплътнения на двигателя
Препоръчвани двигатели

Двулитров дизел със 112 к. с. (Td4) Сравнително шумен двигател с отлична тяга. Среден разход на гориво около 8,5 л/100 км

1,8-литров бензинов двигател със 118 к. с. Базов четирицилиндров мотор с достатъчно мощност, но висок разход на гориво около 11 л/100 км.

История на модела

1997 Представяне на модела във версия с две и четири врати и четирицилиндрови двигатели с обем 1,8 л и 118 к. с. (бензинов) и 2,0 л и 97 к.с. (дизелов).

2000 Версия 2,5 л V6 със 177 к. с., 2,0 Td4 със 112 к. с. от BMW.

2004 Фейслифт, нова предница.

2007 Дебют на второто поколение на модела с 2,2-литров дизел със 160 к. с. и 3,2-литров редови шестцилиндров бензинов двигател с 233 к. с.

Коментари

miro
iskam da si kupya djip land rovir,ot 2000 god.dizel 98 konya ,kakvo 6te kajete dali sa spolu4livi.

Анонимен
strahoten djip mnogo prohodim prosto po-dobur djip za tazi cena, koqto q ima nqma po-dobur. ;)

haosa
po gore te savetvat da si zemesh freelander sled 2005 sto napraavo ne t eposavetvat da si go kupish ot magazina i ti obeshtavam 4e nqma da imash absolutno nikvi problemi parvite 3 godini :D dokato e v garancia pone

Анонимен
след 2009 е още по добре

Анонимен
kupi si land rover freelander sled 2005 godina,strahoten djip e.Mn sum dovolen karam ot 1 dodina i do sega sum nqmal problemi .

Aнонимен
kakuv to4no djip da si vzema, otdavna se oglejdam za LANDROVER no nikoi ne me suvetva.

анонимен
mnog sam dovolen,super djip

IVANOV
Класиците от "Ланд Роувър" отговориха на японската инвазия с Freelander, при чийто вид ортодоксалните почитатели на марката получават тежки обриви със сърбеж до ден-днешен. Британският SUV може би лиши компанията от легендарния ореол, но пък със сигурност й помогна да си стъпи на краката чрез продажбите. Удар по репутацията, какъвто предвиждаха поклонниците на "Кемъл Трофи", нанесе по-скоро качеството на изработката на Freelander, отколкото "несериозната" за марка с такова наследство концепция на модела. През 1999 г. "Ланд Роувър" модернизира паркетния си джип, с което голяма част от детските болести бяха излекувани. Въпреки това Freelander остава далеч зад японската конкуренция по отношение на надеждността и експлоатационните разходи. Ако меракът за британски SUV все пак надделява, задължително трябва да се избере екземпляр, произведен след 1999-а. По възможност с баварски турбодизел. Двигатели: 1 796 см3 - 117/120 к.с. 2 497 см3 - 177 к.с. 1 994 см3 D - 97 к.с. 1 950 см3 D - 109/112 к.с. (доставян от BMW, препоръчва се) Слаби места: корозия по долната част на каросерията; течове на масло от двигателя, трансмисията и кормилната уредба; чувствителен ангренажен ремък и дефектиращ турбокомпресор на британския дизел (97 к.с.); слаба ходова част с конструктивни недостатъци; повреди по електрическата система; неоправдано висока цена. Силни страни: богат избор от модификации и варианти на каросерията; престижен имидж на марката; просторен салон; добри ходови качества; симпатичен дизайн.

comments powered by Disqus