Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 626

С представянето на „шестицата” японската марка не само промени дълго използваното наименование, но и захвърли скучноватия имидж на модела си от средния клас.

Макар и Mazda 626 да предлага завидни нива на надеждност, дебютиралият през 2002 г. модел 6 е по-динамичен и елегантен в дизайнерско и техническо отношение. Освен значително подобрения външен вид, дъщерната фирма на Ford показа подобрение и в пътното поведение на предлаганите като седан, хечбек и комби модели от средния клас.

Прецизната кормилна уредба и пъргавото пътно поведение създават спортно усещане зад волана, но едновременно с това комфортът на возене не остава на заден план. Това бе оценено подобаващо от клиентите и моделът, подобно на своя предшественик, се изкачи до номер 1 в класацията на вносните автомобили в Германия.

Първокласни са и качеството на изработка и надеждността, което бе доказано в продължителен тест на auto motor und sport от модел с 2,3-литров бензинов мотор. Макар да бе изработен в първата година на производство, той не показа дефекти и не остави пътниците си нито един път без транспорт. В някои детайли обаче бяха отбелязани неизправности – компресорът на климатика, електрическите повдигачи на стъклата и автопилотът се повредиха.

В статистиката за повреди на ADAC моделът се нарежда на пето място зад четирите големи германски представители, но пред Skoda Octavia и Toyota Avenis. Най-търсени са версиите с дизелов двигател и просторното комби. Любителите на бързите скорости могат да задоволят своите изисквания с представения през 2005 г. Mazda 6 MPS с 260 к.с., който със своя 2,3-литров турбодвигател може да направи смешни на пътя много спортни автомобили.

В нормалните версии Mazda 6 впечатлява със своята практичност и удобство, изразяващи се в интелигентния механизъм за сгъване на задните облегалки и в добрите седалки. В купето се намират много отделения за предмети, а нивото на оборудване и на ергономия е високо. Неприятно усещане създават шумните бензинови двигатели, а като слабост може да бъде изтъкната склонността към бързо износване на предните гуми, най-вече в по-мощните модели.

Плюсове
  • просторни купе и багажник
  • удобни седалки
  • богато серийно оборудване
  • много практични отделения за предмети
  • солидна изработка
  • сигурно пътно поведение
  • пъргаво управление
  • добра ергономия
Минуси
  • шумни двигатели
  • непрецизно превключване на предавките
  • слабо отопление
  • лоша тракция
  • непрактична навигационна система
  • отслабващо действие на спирачките при натоварване
Типични повреди
  • » дефектен компресор на климатика
  • » неизправни светлини
  • » бързо износване на спирачките
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов със 120 к. с. Добър базов мотор с достатъчно темперамент, равномерна работа и умерен разход на гориво около 9 л/100 км.

2,3-литров бензинов със 166 к. с. Темпераментен четирицилиндров мотор с прекалено „къси” предавки на трансмисията, които са причина за силния шум при висока скорост. Разход около 10,5 л/100 км.

Двулитров турбодизел със 121/136 к. с. Четирицилиндров двигател с достатъчна тяга и спокоен ход. Разход около 8 л/100 км.

История на модела

2002 Дебют на модела като седан (юни) в три версии на оборудване (Comfort, Exclusive и Top) и три двигателя: 1,8 л (120 к. с.), 2,0 л (141 к. с.) и 2,3 л (166 к. с.). От декември се предлагат комби-версия и двулитрови турбодизели със 120 и 136 к. с.

2003 Комби-моделът се предлага с двойно предаване само като автоматик. Всички дизели отговарят на Euro 4.

2004 Системата ESP се монтира серийно във всички модификации.

2005 Фейслифт с променена предница, подобрени седалки и материали в интериора, както и леко модифицирани двигатели. Дебют на Mazda 6 MPS с двойно предаване и четирицилиндров турбомотор (260 к. с.) с директно впръскване.

2007 Смяна на модела в трите версии на каросерията, дебют на новото поколение с три бензинови и един дизелов мотор.

Коментар на Dekra

Докато при 626 се срещаха дефекти на каросерията в долната й част, новите модели Mazda 6 са значително по-солидни. При Mazda неизправностите са значително по-малко в сравнение с останалите модели в средния клас. От време на време проблеми създава системата за регулиране на фаровете.

Коментари

skshampion_pz
Дизела на Мазда е добър вариант но бензиновият мотор е номер 1 понася и газ без проблеми!

Батето
Здравейте,решил съм да си взема Мазда 6 2005г не е от значение дали ще е дизел или бензин,но се колебая дали да е мазда или форд Мондео.Като цени са еднакви,за това ви моля за съвет.Благодаря

Митака
Хасанчо, ще ми дадеш ли малко повече описание на автомобила, че съм се насочил към този вид автомобил.Как е дизела колебая се между дизел и бензин 2 литровия мотор.Шумни ли са моторите.

хасанчо
Забравих да кажа, че пти потегляне се чуди к'во да право и аз и купих един чиптунинг от гернамски сайт за 120 техни пари=15 пари транспорт да вкъщи. Вече не се чуди и е пъргавелка!С 12 години гаранция е!

хасанчо
Аз карам Мазда 6-2004г-ТДИ 136 коня. Смяна на ремък и ролки с работата ми взеха 270 лв. При мене Сидито не работи само. С ксенона нямам проблем. Със спирачките-проучих въпроса: дискове-2 бр-240 лв + накладки-50 лв + работа-50 лв. Подминих си сам програната на навигацията-при братята руснаци има всичко(като софтуер). Разход на гориво: В града с камерите-7,2-7,5 л/100км; дълъг пит-магистрала 6,3л/100км; обикновенни пътища(по подбалканската до Бургас-5,4л/100 км. Да кажа и че съм на50++години и затова може би ми е такъв разхода.

MAZDA
imah 626 1998 perfektna kola skoro q prodadoh na 245 000 km. bqh q kupil na 3 godini ot germaniq i ne sma q spiral bukvalno no sega karam predimno gradsko i si vzeh demio 1.5 16v 2003 super kola qponskoto si e qponsko

ivo
Типични повреди •дефектен компресор на климатика •неизправни светлини •бързо износване на спирачките .скъпа подръжка . шумни двигатели непрецизно превключване на предавките слабо отопление лоша тракция непрактична навигационна система отслабващо действие на спирачките при натоварване,високи цени...

stanislav
kapam mazda 1984 1600g .syper e.

Здравко
Ами какво да кажа карам 18 годишна мазда от 2 години и не е влизала в сервис. в едно сам сигурен пак ще си купя мазда

Емо
Решил съм да си купя Мазда 626 1998год, 1,8 см3,/90к,с.хечбек внос от Австрия.Видимо изглежда мн,добре но досега изобщо Японски а-л не съм поглеждал.Итересуваме със верига или ремък.Какво друго да гледам и слушам.Очаквам вашите мнения.Благодаря Ви.

Tosho
С ремак е. Смяната на пистовия, ангренажния, ролките и обтегача с труда започва от 700лв, според зависи какви части си взимаш и какви намаления ти направат. Добар избор си направил, няма да съжеляваш

Aнонимен
Двигател 2.0 дизел 2003 г. - с ремък ли е или с верига ?, не съм карал мазда досега, но съм се насочил натам, дано не съм сбъркал,

Aнонимен
ниакои знае ли дали даржьт цена мазда 6

РОСЕН
частите не са и скапи на мазда 6,ако не си ги купуваш от представителиа разбира се,накладки оргиналини има за 50 лв,а в мазда ми искат за смяна само на задни с техни 400 лв,сервизите в провинциата взимат на половината от тези в София,мит е вече че са безбожно скапи частите на японските коли:)

IVAN
IMAM MAZDA 6 DIZEL 2008G 140 K.S I NE SIPAX MASLO OT PROIZVODITELIA I KOLATA MI VLEZE V AVARIEN REJIM I IZGUBI MOSHTNOST A TO BILO 4E MASLOTO KOETO NE E C1 ZAPUSHILO FILTARA NA FINNITE 4ASTICI I SVETNA 4EKA,TAKA 4E VNIMAVAITE KAKVO MASLO SIPVATE NA TOZI MODEL:)

анонимен
lo6a trakciq teq ludi li sa we basi idiota det go e pisal tva

comments powered by Disqus