Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz ML

Във втората си генерация луксозният SUV залага на оптимизирането на поведението си на асфалт.

И във второто си поколение Mercedes ML може да покори почти всяка планина – само че при наличието на така наречения пакет Offroad-Pro-Technik с раздатъчна кутия, блокажи на диференциалите и пневматично окачване. Без него автомобилът си остава луксозен превозвач с увеличен клиренс.

Двигател: При пазарния си дебют през 2005 година Mercedes предлагаше модела във версии ML 350 с 272 к.с. и ML 500 с 306 к.с. и V8 мотор, както и двата дизелови ML 280 CDI (190 к.с.) и ML 320 CDI (224 к.с.). Последните два модела са наследени от ML 300 CDI Blue Efficiency (204 к.с.) и съответно ML 350 CDI (231 к.с.). По същото време се появява и ML 450 Hybrid с комбинация от бензинов и електромотор (279 и съответно 61 к.с.). През 2006 година появява спортния ML 63 AMG (510 к.с.).

Каросерия: Преминаването от носеща рама към самоносеща каросерия бележи еволюирането на модела от всъдеход към SUV. Позицията на седене е като в лимузина, само че по-висока; мястото отзад е в изобилие, а багажникът побира между 551 и 2010 литра. На сгъване подлежат целите задни седалки.

Изработка: В сравнение с функционално, но семпло обзаведеното първо поколение на модела, втората генерация може да се похвали със значително по-благородна атмосфера в интериора. Mercedes предлагат разнообразен избор от апликации от благородна дървесина, които правят кокпита по-уютен. По-важно обаче е наличието на кожени тапицерии – без тях продажбата на ML е мъчна работа.

Безопасност: Системата за превантивна безопасност Pre-Safe и т.нар. Neck-Pro подглавници стават серийни едва при фейслифта от 2008 година. Шестте въздушни възглавници и автоматичното включване на светлините са стандарт от самото начало на производството.

Ходова част: Опционалното адаптивно окачване се представя най-добре по отношение на комфорта на возене. То прави всичко възможно, за да придаде на М-класата возия на лимузина от висш клас и прави автомолила прекрасно средство за дълги преходи.

Кой двигател ви препоръчваме

В комбинация със седемстепенната автоматична трансмисия дизеловият V6 на весията ML 320 CDI е изключително хармоничен вариант за задвижването на модела (същото важи и за дебютиралия през 2010 година 350 CDI). Благодарение на 510-те нютонметра въртящ момент, моторът предлага изобилие от тяга в абсолютно всякакви ситуации. Направо фамозен пък е дизеловият V8 под капака на Mercedes ML 420 CDI, който генерира 306 к.д. и 700 Нм максимална тяга. За който не харесва дизели, разумната алтернатива е ML 350 с неговия 3,5-литров V6 – единственият бензинов агрегат с относително умерен разход.

Спецификации на двигателите на Mercedes-Benz ML
От коя година да е моделът

Фейслифтът от 2008 година донесе на модела променен дизайн на предната и задната част, но също и системата Pre-Safe - технология, която при регистриране на опасност от сблъсък подготвя въздушните възглавници и позицията на седалките и обтегачите на предпазните колани. Поради тази причини е добре да се търсят екземпляри след обновяването.

Кое ниво на оборудване е подходящо

След фейслифта релсите за багаж на покрива стават серийни, климатроникът, делимата задна седалка и частично електрическия реглаж на седалките е стандарт отпреди това. Адаптивното пневматично окачване и кожените тапицерии са силно препоръчителни. Сред останалите полезни опции заслужава да споменем ксеноновите светлини и камерата за заден ход.

Каква е цената

Поради разликата от едва около 1000 евро спрямо Mercedes ML 350, ML 320 CDI бързо изплаща цената си със значително по-нисък разход на гориво. Удоволствието да упралявате V8 машината на 420 CDI струва доплащане от минимум 5000 евро спрямо базовия модел.

Цени на Mercedes-Benz ML в Германия
Колко е надежден

Експертите на Dekra твърдят следното: В статистиката с повреди на Dekra М-класата на Mercedes се представя много добре и заема едно от предните места в SUV сегмента. С увеличаване на пробега резултатите дори се подобряват. Проблемите най-често са свързани с течащи амортисьори, скъсани маншони за защита от прах и течове на масло от двигателя и предавателния механизъм.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus