Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MG F

1
1
2571733565

MG F, който след 2002 година вече се нарича TF, е една от класиките на вторичния пазар. Днес автомобилът се търси още повече в сравнение с преди, а удоволствието от шофирането е гарантирано: добрата динамика на задвижващите агрегати и спортното пътно поведение са неоспорим плюс, наред с изгодните цени.

Автомобилът се произвеждаше цели десет години, докато британската компания не обяви фалит. Дали новите китайски собственици ще създадат наследник на модела, все още не е ясно. Автомобилът сам по себе си е традиционен английски роудстър с умишлено тесен кокпит и сравнително малко място за багаж. Комфортът също е тема, по-подходяща за ценителите на този специфичен тип автомобили и едва ли ще допадне на любителите на меката возия – особено предлаганите от 2002 година по-твърди конвенционални амортисьори автомобилът става безкомпромисен.

Когато става дума за надеждност и износване на техническите компоненти, не би следвало да се очакват чудеса от MG F и TF – проверките на Dekra съвсем не определят автомобила като лоша инвестиция, но показват ред типични слабости по двигателя (проблеми с уплътненията), спирачките (бързо износване) и електрическата система. Затова е препоръчително да интересът да се насочи към по-нови екземпляри, които са преодолели детските болести на своите предшественици.

Плюсове
  • » спортно поведение на пътя
  • » пъргаво поведение в завой
  • » добри динамични показатели
  • » развъртащи се с лекота двигатели
  • » прецизно превключване на предавките
  • » задоволителна изработка (TF)
  • » просто боравене с гюрука
  • » изгодни цени
  • » автомобилът вече е класика
Минуси
  • » посредствен комфорт на возене
  • » високо ниво на шума в купето
  • » тесен кокпит
  • » малък багажник
  • » твърде малка сервизна мрежа
Типични повреди
  • » износване на покрива
  • » износване на спирачките
  • » проблеми с електрическата инсталация
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов двигател със 116 к. с. Четирицилиндров двигател с добра тяга и нисък разход от около осем литра на 100 км.

1,8-литров двигател със 160 к. с. Спонтанно развъртащ се спортен четирицилиндров двигател с леко груби маниери на работа, разход около десет л/100 км.

История на модела

1996 Дебют на MG F със 120 и 145 к. с.

2000 Фейслифт, по-богато оборудване, по желание безстепенна трансмисия.

2002 Втори фейслифт и ново наименование MG TF, модификации по каросерията, вече с класическо стоманено, вместо с хидропневматично окачване, по избор със 116, 136 или 160 к. с.

2005 Преустановяване на производството.

Коментари

lubo007
ima o6te 1 model - 120 ph. koito e 1,8 no e avtomatik!!! 6 stepenna kutiq,koqto ima i sporten rejim i ra4en otdelno.

comments powered by Disqus